تب فروش فیلم‌ در سینماها فروکش کرد

در حالی فیلم‌های اکران اول بهار در سینماها به روزهای پایانی اکران خود نزدیک می‌شوند که فیلم‌های دوم به هیچ عنوان نتوانسته‌اند مخاطب بالایی داشته باشند.
کد خبر: ۶۷۶۷۱۸
تب فروش فیلم‌ در سینماها فروکش کرد

آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده تا پایان روز پنج‌شنبه اول خرداد در حالی ارائه شده است که طبق گفته امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران فیلم سینمایی «چ» که سینمای سرگروهش به اشباح واگذار شده در تهران یک میلیارد و 300 میلیون تومان و در شهرستان یک میلیارد فروش کرده و در مجموع با در اختیار داشتن 30 سینما به فروش کلی دو میلیارد و 300 میلیون تومان دست یافته است.

همچنین فیلم سینمایی «معراجی‌ها» علیرغم آنکه سینمای سرگروهش را به متروپل واگذار کرده فروش کل آن به رقم 5 میلیارد و 410 میلیون تومان رسید که 2 میلیارد و 120 میلیون سهم تهران و 3 میلیارد و 290 میلیون سهم شهرستان‌ها بوده که فیلم ده‌نمکی همچنان 20 سینما را در کشور در اختیار دارد.

قطبی همچنین با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «متروپل» 45 سینما در کل کشور در اختیار دارد گفت: جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی در تهران 100 ودر شهرستان 40 میلیون و در مجموع 140 میلیون تومان فروش کرده است.

بر اساس این گزارش، طبق اعلام امیر سمواتی تهیه‌کننده «5 ستاره» با در اختیار داشتن 17 سینما 150 میلیون تومان در تهران فروش کرده است.

بر اساس این گزارش، حبیب اسماعیلی مدیر پخش رسانه مولود در خصوص آخرین رقم فروش دو فیلم طبقه حساس و زندگی جایی دیگری است؛ مجموع فروش «طبقه حساس» با در اختیار داشتن 60 سینما به رقم 5 میلیارد و 750 میلیون تومان رسیده است که 3 میلیارد و 200 میلیون تومان سهم تهران و 2 میلیارد و 550 میلیون تومان سهم شهرستان‌ها است.

همچنین طبق اعلام اسماعیلی فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» با در اختیار داشتن 32 سینما 380 میلیون در تهران و 110 میلیون در شهرستان و در مجموع 480 میلیون تومان فروش کرده است.

براساس این گزارش، طبق اعلام احمد مختاری از دفتر هدایت فیلم «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی که از روز چهارشنبه سینمای آزادی به عنوان سینمای سرگروه را در اختیار گرفته پس از 9 روز با در اختیار داشتن 11 سینما در تهران و دو سینما در مشهد مقدس 57 میلیون در تهران و 8 میلیون در شهرستان و در مجموع 66 میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی با در اختیار داشتن 8 سینما در تهران و 45 سینما در شهرستان در مجموع 2 میلیارد و 97 میلیون تومان فروش کرده است که سهم تهران 1 میلیارد و 427 و شهرستان 670 میلیون تومان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
متروپل خیلی ... اصلا ارزش نداره

نیازمندی ها