مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیمادر لوکیشن فیلم تلویزیونی "باردیگر بنگر" حاضر شد و بار دیگر در جمع هنرمندان و بازیگران این فیلم تلویزیونی از عزم جدی شبکه برای ورود به عرصه تولید فیلم وسریال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۶۵۵
ساخت 6 سریال در دستور کار شبکه قران و معارف سیما قرار دارد

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما حسن گروسی در گفت و گویی که با عوامل تولید این فیلم داشت با اشاره به رقابت شدید میان شبکه های تلویزیونی در جذب مخاطب تأکید کرد: با گسترش شبکه های نسل جدید در رسانه ملی اشخاصی ریزش مخاطبان شبکه قرآن را پیش بینی می کردند در حالی که آمار و نظرسنجی ها حکایت از آن دارد که شبکه قرآن نه تنها ریزشی در مخاطبان نداشته بلکه به مدد ائمه(ع) بر تعداد آنها نیز افزوده شده است.

مدیر شبکه قرآن و معارف با تشریح تبلیغات وسیع ضد شیعی در دنیا نقش شبکه قرآن و معارف سیما را نقشی بسیار برجسته توصیف کرد و افزود: این شبکه توانست با تولید برنامه هایی همچون " شب آسمانی" موجی جدید در توسعه فقه شیعی و پاسخگویی به شبهات به راه بیندازد.

وی افزود: امسال تولید 6 سریال ارزشمند معناگرا در دستور کار شبکه قرار گرفته است. همچنین امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مالی بتوانیم با تولید تله فیلم های متعدد هر شب یک تله فیلم قرآنی و معارفی روی آنتن ببریم.

گروسی با ابراز خوشحالی از همکاری پژوهشگران حوزه دینی گفت: رضایتمندی 90 درصدی مخاطبان ما، حاصل تلاش این عزیزان و همه عزیزانی است که دغدغه قرآنی دارند.

تله فیلم«بار دیگر بنگر» به سفارش شبکه قرآن و معارف سیما و به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی چندی پیش در کرمانشاه کلید خورد و بازیگرانی مانند مهدی سلوکی، مهدی صبایی، حسین سحرخیز، زهره حمیدی، بهنام قربانی در آن ایفای نقش می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها