به گزارش جام جم ورزشی ،محمد رویانیان بارها با مصاحبه های همیشگی خود استعداد باورنکردنی اش را برای مطرح شدن در فوتبال نشان داد.مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس از هر فرصتی برای تیتر شدن صحبت هایش در صفحات روزنامه ها استفاده می کرد . او بدش نمی آمد روی آنتن باشد از این رو در شبکه های مختلف تلویزیونی، از برنامه 90 گرفته تا ورزش از نگاه دو و ...حضور می یافت و یا مهمان تلفنی می شد تا حرف های جنجالی اش را از این شبکه سیما به آن شبکه و از این رادیو به آن رادیو ببرد. شاید تا به اینجا ایراد زیادی به رویانیان وارد نباشد به هر حال رسانه ها جاذبه های خود را دارند و افراد در هر موقعیتی که باشند دوست دارند دیده شوند اما وقتی آوازه شهرت طلبی مدیر عامل سابق پرسپولیس به آن سوی مرزها می رسد و او در دیداری با مدیران تیم های خارجی مجذوب آنها می شود باید کمی درنگ کرد. خواکین بلشا، مدیر کمپ فوندانسیون باشگاه رئالمادرید در گفت و گویی با رسانه های ایرانی از رویانیان به عنوان کسی که عشق عکس و تبلیغ در کنار مدیران این باشگاه اسپانیایی بود یاد کرد که این نقطه تاریکی در شیوه مدیریتی رویانیان است.چرا نباید مدیران ورزشی ما در عرصه های بین المللی و مناسبات خارجی اعتبار و شان خود را حفظ نکنند که مدیر بیگانه بیاید و این طور درباره مدیر سابق یکی از بزرگترین باشگاههای فوتبال ایران صحبت کند؟واقعا به شما چه احساسی دست می دهد وقتی از قول خواکین می خوانید رییس قبلی پرسپولیس فقط به دنبال عکس گرفتن با من بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با گردآورنده کتاب «قصه جریحهدار شد» مطرح شد
ناصر ابراهیمی در گفت و گو با جام جم آنلاین؛
گفتوگو با محمد خیراندیش در حاشیه اختتامیه جشنواره بینالمللی فیلم ۱۰۰
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از تولید یک برنامه نخبگانی میگوید