رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 80 مالخر

اعتراف متهم به 169 فقره دزدی از مغازه‌ها

چهار متهم حرفه‌ای که سریالی از مغازه‌های شهروندان کرجی سرقت می‌کردند، همراه دو مالخر دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۷۴۶۲۰

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس به جام‌جم گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی از سرقت اموال درون مغازه‌اش در یکی از محله‌های شهر خبر داد.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، ماموران با حضور در محل سرقت مشاهده کردند، مغازه شاکی بدون تجهیزات ایمنی از جمله دوربین مداربسته و زنگ خطر بوده و همین موضوع باعث شده، سارقان براحتی با تخریب قفل در ورودی مغازه وارد شوند و اموال ارزشمند درون مغازه را سرقت کنند.

سرهنگ ایوب احمدی افزود: در حالی که جستجو برای دستگیری سارقان ادامه داشت، مغازه‌داران دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت‌هایی عنوان کردند، از مغازه‌هایشان سرقت شده و این در حالی بود که بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد، شیوه سرقت‌ها یکی بوده است.

وی یادآور شد: تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که چند روز پیش ماموران ردپای یک دزد حرفه‌ای را در این ارتباط به دست آوردند و با هماهنگی قضایی وی دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس آگـــاهی وی اعتراف کرد، دزدی سریالی از مغازه‌های شهر‌های کرج، فردیس، کمالشهر، شهریار، ملارد و صفادشت را با همدستی سه نفر از دوستان سابقه‌دارش انجام داده است و تاکنون به 169 مغازه دستبرد زده‌اند.

در مرحله بعـــدی تحقیقات، سه همدست مرد سارق و دو فردی که اموال سرقتی را به آنها می‌فروختند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی تحقیـــقات مشخص شد، اعضای باند سرقت همیشه با خود سلاح سرد حــــــمل می‌کردند تا در صورت بازگشت صاحبان مغازه‌ها یا رهگذرانی که متوجه سرقت‌هایشان شدند به آنها حمله کنند.

با صدور قرار قانونی برای متــــهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها در حــــالی ادامه دارد که ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان بخشی از اموال سرقتی را کشف و تحویل مالباختگان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها