نمایش رادیویی «نفوس مرده» به کارگردانی اکبر زنجانپور از امشب به مدت یک هفته ساعت 24 از رادیو تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۲۰۲

داستان نمایش نفوس مرده درباره مرد شیاد و حقه‌بازی است که به منظور عملی کردن نقشه‌های شوم خود راهی یکی از شهرهای روسیه می‌شود و در مدت کوتاهی موفق به اخاذی از مالکان و صاحب منصبان می‌شود.در این نمایش میرطاهر مظلومی، بهرام ابراهیمی، محمد یگانه، مونا صفی، شهین نجف‌زاده، مروارید کریم‌پور و محسن بهرامی بازی کرده‌اند.

گویش‌های مختلف در رادیو صبا

مدیر رادیو صبا اعلام کرد برای پاسداشت و تکریم گویش‌های ایرانی، برنامه‌های طنز این شبکه رادیویی با گویش‌های مختلف پخش می‌شود.

این برنامه‌ها با هدف تقویت زبان فارسی و تکریم گویش‌های آذری، لری و کردی پخش خواهد شد. در برنامه‌های طنز ابتدا مجریان طنزپرداز رادیو که به اقوام ایرانی تعلق دارند با گویش اصلی خود به اجرای برنامه می‌پردازند سپس همان حکایت را به فارسی ترجمه می‌کنند. رادیو صبا هر روز از ساعت 16 تا 22 برنامه پخش می‌کند.

جهانگردان خارجی در رادیو ایران

برنامه «نگاه روز» که از رادیو ایران پخش می‌شود، امروز به بحث مدیریت جهادی در توسعه گردشگری ایران می‌پردازد.

نافذ عارفی، تهیه‌کننده برنامه «نگاه روز» گفت: در برنامه امروز با حضور محسن رنجبر، مدیرکل مطالعات و آموزش معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و کارشناسان مسائل گردشگری در ایران، موضوع مدیریت جهادی در توسعه گردشگری ایران را بررسی می‌کنیم. عارفی ادامه داد: در این برنامه سعی می‌کنیم با مقایسه تطبیقی بین دو کشور ایران و ترکیه به این مساله بپردازیم که چطور ترکیه می‌تواند سالی 34 میلیون توریست خارجی داشته باشد و ایران با چهار میلیون مسافر خارجی چگونه می‌تواند توریسم خارجی خود را ارتقا دهد.

محمدرضا درویش، کارشناس مجری این برنامه است که ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

باغ وحش‌های غیراستاندارد در رادیو

برنامه «افق روشن» امروز در رادیو سلامت موضوع فعالیت‌های غیراستاندارد باغ وحش‌ها را بررسی می‌کند.

این برنامه ساعت 9 و 10 دقیقه با موضوع بازنگری در فعالیت‌های سیرک و باغ وحش‌های غیراستاندارد می‌پردازد.

در این برنامه که کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است، افشین کرمی راد ، معاون اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط‌زیست و شهرام امیری‌شریفی، مدیرعامل دیدبان حقوق حیوانات حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها