ناپدری سنگدل که به قصد انتقامگیری از همسر سابقش، پسر هشت ساله او را در سرویس بهـــداشتی یک مدرسه پسرانه کشته و متواری شده بود، از سوی پلیس آگاهی استان قزوین دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۱۹۹۴

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی استان قزوین در این باره به جام‌جم گفت: هفدهم اردیبهشت امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد یک پسر دانش‌آموز در مدرسه‌ای خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به مدرسه و تحقیق از مسئولان آنجا متوجه شدند جسد پسر هشت ساله‌ای به نام امید را که دانش‌آموز آن مدرسه است، در سرویس بهداشتی مدرسه پیدا کرده‌اند و نمی‌دانند چه کسی باعث مرگ وی شده است.

سردار محــــمدرضا میرحیدری افزود: با کشف جسد پسر خردسال، موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرای قزوین گزارش و جسد وی به پــــزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه ماموران در تماس با مادر کودک، وی را به پلیس آگاهی فراخواندند.

در تحقیق از این زن معلوم شد او مدتی پیش با مردی ازدواج کرده تا این‌که متوجه اعتیاد وی شده و از او جدا می‌شود و همراه پسرش خانه‌ای را اجاره کرده و با هم زندگی می‌کردند، اما آن مرد همیشه برایشان ایجاد مزاحمت و حتی وی را تهدید می‌کرده است.

وی یادآور شد: با اطلاعات به دست آمده از مادر مقتول، ماموران اطمینان یافتند ناپدری کودک، عامل جنایت باشد؛ بنابراین ماموران او را تعقیب و پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مرد در بازجویی به قتل کودک اعتراف کرد و گفت: معتاد هستم و همین موضوع باعث اختلاف و جدایی میان من و مادر امید شده بود و من هم از آن زن کینه به دل گرفته و تصمیم گرفتم پسرش را بکشم. چند روزی رفت و آمد امید را زیر نظر گرفتم تا این که روز حادثه، پس از اطمینان از تعطیل شدن مدرسه، در حالی که کلاه کاسکت به سر گذاشته بودم به امید حمله کردم و با انتقال به سرویس بهداشتی مدرسه، او را کشتم تا از مادرش انتقام بگیرم.

بنابر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها