پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیونی به خودروهای فرسوده

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از اعطای تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به خودروهای فرسوده خبر داد و گفت: ‌بانک صادرات و ستاد مدیریت حمل و نقل برای خروج ۶۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۶۷۰۸۰۹

به گزارش تسنیم، سیدمجتبی شفیعی افزود: در این تفاهم‌نامه بانک صادرات تسهیلات لازم را برای خروج خودروهای فرسوده، تاکسی و سواری تا سقف 200 میلیون ریال تامین خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح، خودروهای سواری صد تا 150 میلیون ریال و تاکسی‌ها200 میلیون ریال تسهیلات برای اسقاط خودروی فرسوده و جایگزینی با خودروی جدید دریافت خواهند کرد.

شفیعی، خروج تاکسی‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل را از اولویت‌های این تفاهم‌نامه دانست و گفت: هم‌اکنون بیش از60 هزار تاکسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد که با توجه به توسعه حمل و نقل عمومی، خروج این تاکسی‌ها در اولویت این تفاهم‌نامه خواهد بود.

وی نظارت کامل ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بر روند اسقاط و جایگزینی خودروها را از مواد این تفاهم‌نامه ذکر کرد و ادامه داد: بستر نرم‌افزاری برای اجرای این طرح موجود است و همه متقاضیان از طریق ثبت‌نام در سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

این مقام مسئول به نرخ سود ، مدت بازپرداخت و مدارک دریافت این تسهیلات اشاره‌ای نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها