هفته نامه المنار چاپ فلسطین از طرح تروریستی جدید آمریکا و فرانسه با همراهی هم پیمانان منطقه ای آنها علیه سوریه پرده برداشت.
کد خبر: ۶۶۹۳۴۸
افشای طرح تروریستی جدید آمریکا و فرانسه درسوریه

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هفته نامه المنار چاپ فلسطین فاش کرد: آمریکا و فرانسه در حال تحمیل طرح هایی اجباری بر عربستان، قطر و ترکیه برای افزایش عملیات تروریستی با خودروهای بمب گذاری شده در مراکز شهرهای سوریه و پرتاب موشک به محله های مختلف دمشق پایتخت سوریه هستند.

برخی منابع ویژه در گفت وگو با هفته نامه المنار به نقل از گزارشهای اطلاعاتی اعلام کردند: تیم های امنیتی آمریکایی و فرانسوی به تازگی در شهرهای دوحه، ریاض و آنکارا برای ایجاد هماهنگی میان سه پایتخت و تشکیل محوری متعهد به اجرای طرح های پاریس و واشنگتن برای ایجاد آشوب و ترس در شهرهای سوریه در حال رفت و آمد هستند.

این درحالی است که این کشورها و باندهای تروریستی تحت حمایت آنها تاکنون در زمینه به نتیجه رساندن طرح های تروریستی خود در سوریه ناکام مانده اند و ارتش سوریه توانسته است که این باندها را سرکوب کند.

این منابع افزودند: اجرای انفجارهای تروریستی در شهرهای سوریه به ویژه دمشق، مشغول کردن ارتش سوریه در دو جبهه شمال و جنوب، افزایش حمایت مستقیم و غیرمستقیم رژیم اسرائیل از تروریست ها در مناطق مرزی و پیوستن به گروه های تروریستی که عربستان از طریق اردن آنها را حمایت می کند، از جمله اهداف این طرح هاست.

این منابع خاطرنشان کردند: پیروزی های ارتش سوریه در ریف دمشق، گروه های تروریستی را به شلیک خمپاره به مراکز شهرهای سوریه برای ایجاد هراس در مردم پیش از انتخابات ریاست جمهوری سوق داده است. این انتخابات ابتدای ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

منابع مذکور گفتند: گزارش های اطلاعاتی از پایتخت کشورهای شرکت کننده در توطئه تروریستی در سوریه حاکی است که شکست دولت سوریه ممکن نیست و گروههای مسلح درمقابله با ارتش این کشور ناتوان هستند.

این منابع خاطرنشان کردند: نظام سوریه به زودی از پیروزی خود علیه تروریست های مورد حمایت کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، آمریکا و هم پیمانانش مانند ترکیه و فرانسه سخن خواهد گفت.

در این گزارشها آمده است: سوریه به خوبی در حال زمینه چینی و ایجاد آمادگی برای اجرای انتخابات ریاست جمهوری در مناطق مختلف است و این امرتاکیدی بر قدرت نظام سوریه به ریاست بشار اسد و تمایل مردم برای حمایت از ارتش سوریه در زمینه مقابله با باندهای تروریستی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها