وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مستند «من روحانی هستم» را ندیده ام، برخورد دستگاه قضایی با سازندگان این مستند را خواستار شد و گفت:سابقه فعالیت های آقای روحانی از سال 1340 روشن و شفاف است.
کد خبر: ۶۶۹۲۴۴
اظهارات جدید جنتی درباره مستند «من روحانی هستم»

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی جنتی در محل برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درخصوص عرضه مستند «من روحانی هستم» در مجامع عمومی گفت: آنچه که به صورت سی دی و در اینترنت با عنوان «من روحانی هستم» عرضه می شود توهین آشکار به شخصیت بارز و برجسته دکتر روحانی است.

وی افزود: سابقه فعالیت های آقای روحانی از سال1340روشن و شفاف و وی در همه صحنه های انقلاب و دفاع مقدس نقش موثر داشته و این اتهامات نارواست.

جنتی افزود: ‌ممیزی، قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی است و ما نیز از طریق ناظران شورای عالی انقلاب فرهنگی آ‌ن را اجرا می کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ممیزی کتاب گفت: طبق آنچه که رییس جمهور گفته است وجدان عمومی بهترین داور است.

وی درباره برپایی نمایشگاه در مصلی گفت:‌ اینجا نمایشگاه نیست بلکه جای نماز و عبادت است حتی محل نمایشگاه بین‌المللی که سالیان گذشته بیشتر نمایشگاه ها در آن برگزار می‌شد مکان مناسبی برای برپایی نمایشگاه کتاب نیست و ما باید به فکر محل دائمی برای برپایی نمایشگاه کتاب باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که «شهر آفتاب» با ظرفیت بالا و ساختمان‌های مخصوص برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده است گفت: با احداث چنین نمایشگاهی مشکلات و ایرادات نمایشگاه کنونی برطرف خواهد شد و اکنون با اضطرار در این مکان نمایشگاه را برپا کرده‌ایم.

جنتی همچنین با اذعان به نواقص نمایشگاه کنونی گفت:‌ برای این که بر پایی نمایشگاه ادامه پیدا کند به هر قیمتی حاضر شدیم در مصلا برگزار شود و امیدواریم با همکاری نمایشگاه بین المللی و شهرداری و همچنین ناشران و اصناف مربوط این نمایشگاه به صورت آبرومند در سال های آینده در خدمت مردم باشد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره این که سالانه چقدر هزینه کتاب می شود؟؛ فقط به پاسخ «خیلی» اکتفا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها