آخرین تیم فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال فردا و پس از دیدار فجر سپاسی شیراز با پیکان تهران مشخص می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۷۷۰
طلوع ِ فجرِ پیکان در لیگ برتر یا خوشبختی سربازان سرهنگ؟

تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و پیکان تهران از ساعت 17 فردا پنجشنبه در دیدار برگشت رقابت‌های پلی آف لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف همدیگر خواهند رفت تا چهره آخرین تیم لیگ برتری برای فصل آینده مشخص شود.

دیدار رفت دو تیم در شیراز با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا همه چیز به دیدار برگشت موکول شود. البته علاوه بر حساسیت‌های نتیجه دیدار برگشت که سرنوشت تیم صعود کننده را مشخص می‌کند، قطعا این مسابقه تحت تاثیر حواشی بعد از بازی رفت قرار دارد. استارت این حواشی از جایی زده شد که مدیرعامل باشگاه فجر اعلام کرد "یک دلال سابقه دار" با یکی از بازیکنان فجر مدام تماس گرفته و از این بازیکن خواسته تا برابر پیکان بازی نکند.

اعلام این موضوع واکنش فرهاد کاظمی سرمربی تیم پیکان را در پی داشت. کاظمی هم با رد این ادعا از مسئولان فجر خواست تا نام دلال مورد نظر را اعلام کنند چرا که این موضوع ارتباطی به باشگاه پیکان ندارد. کاظمی همچنین تاکید کرده بود که باشگاه فجر به دنبال جوسازی است: "مطمئن باشید با این جوسازی‌ها آرامش ما به هم نمی‌خورد. این صحبت‌ها نشان‌دهنده استرس و نگرانی او برای سقوط به لیگ دسته اول است اما برخلاف او ما این روزها در آرامش کامل قرار داریم و با تمرکز برای این بازی آماده می‌شویم".

تغییر محل برگزاری بازی برگشت هم از جمله مسائلی بود که اعتراض شدید باشگاه فجر را به دنبال داشت. طبق صورتجلسه امضا شده در هفته‌های گذشته مقرر شده بود بازی برگشت در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه شهر قدس برگزار شود ولی به یکباره سازمان لیگ تصمیم گرفت این مسابقه را به شهر قدس منتقل کند.

نگرانی مسئولان تیم فجر از تعیین نتیجه خارج از زمین هم موضوع دیگری بوده است که با واکنش باشگاه پیکان مواجه شده. محمود یاوری سرمربی فجر سپاسی معتقد است تیمش در بازی برگشت کار دشواری دارد: "ما در بازی برگشت مقابل پیکان دور از همه مسائل حاشیه ای به دنبال ارائه بازی سالم و جوانمردانه هستیم. بازیکنان ما می دانند که کار سختی را در بازی برگشت مقابل پیکان پیش رو دارند. امیدوارم در بازی برگشت نتیجه درون زمین رقم بخورد نه بیرون آن".

با وجود تمام این صحبت‌ها باید دید همای سعادت روی شانه کدام تیم می‌نشیند. آیا فجر سپاسی به لیگ دسته اول سقوط می‌کند تا چراغ فوتبال شیراز در لیگ برتر خاموش شود یا پیکان یکسال دیگر در لیگ دسته اول باقی می‌ماند و سال آینده هم برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد؟(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها