جام جم نوا: در ماه آتی چند خواننده پاپ از جمله محمد علیزاده، محسن یاحقی و فرزاد فرزین به روی صحنه می‌روند و از آخرین تک‌آهنگ‌ها و قطعاتشان رونمایی خواهند کرد.
کد خبر: ۶۶۷۴۴۵
ستارگان موسیقی و کنسرت‌های بهاری

خوانندگان موسیقی پاپ در اردیبهشت و خرداد 93 ماه‌های پرکاری را سپری خواهند کرد. با این که سه ماهه اول سال معمولا زمان مناسبی برای برگزاری کنسرت به شمار نمی‌آید و بیشتر اهالی موسیقی مشغول کار بر روی آثار جدیدشان هستند، اما علاقه مندان موسیقی در روزهای آینده شاهد برگزاری کنسرت‌های متعددی خواهند بود.

محسن یاحقی
محسن یاحقی مجوز اولین آلبوم رسمی‌اش را سال گذشته دریافت کرد و آلبوم «گله» را روانه بازار کرد. حالا او قرار است در تاریخ 18 اردیبهشت ماه در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه برود و قطعات این آلبوم را برای هوادرانش اجرا کند. البته این اولین اجرای زنده یاحقی نیست و تا به حال در چند شهرستان به روی صحنه رفته و تجربه اجرای زنده را داشته است. هرچند که برای اولین بار است در تهران به روی صحنه می‌رود. این اجرا که قیمت بلیت‌های های آن از 35 تا 95 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است، در یک سانس و در ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

محمد علیزاده
محمد علیزاده یکی از خواننده‌های پرکار موسیقی پاپ در سال گذشته بود و اجرای‌های زیادی را در تهران و شهرستان‌ها به روی صحنه برد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته علیزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا خواهد داشت. او در اواسط اردیبهشت ماه هم قرار است قطعاتی جدیدی را عرضه کند و به احتمال فراوان این قطعات را در این کنسرت اجرا خواهد کرد. هر چند که اجرای گلچینی از قطعات گذشته برنامه اصلی کنسرت علیزاده است. علیزاده در روز پنج‌شنبه 29 خرداد در دوسانس در ساعت‌های 18:15 و 21:30 به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

فرزاد فرزین
فرزاد فرزین که به تازگی در شهر رشت کنسرت گذاشته بود، حالا قرار است به تهران بیاید و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در تاریخ سی‌ام اردیبهشت از طرفدارانش میزبانی کند. فرزین در این کنسرت قطعات آخرین آلبومش به نام «شخصی» را به همراه گلچینی از قطعات قدیمی‌اش را اجرا می‌کند. آلبوم «شخصی» فرزین در روزهای پایانی سال گذشته به بازار آمد. آخرین آلبوم فرزاد فرزین شامل چهارده قطعه است. ساخت ملودی بیشتر قطعات این آلبوم را خود فرزاد فرزین انجام داده و در بخش تنظیم در این آلبوم، مهران عباسی، مهران خلیلی، نوید سپهر و محمد شاکر حضور داشته‌اند. کنسرت آلبوم شخصی که با قیمت بلیت 40 تا 100 هزار تومانی عرضه شده است، در دو سانس و در ساعت های 18:15 و 21:30 برگزار خواهد شد.

شهرام شکوهی
شهرام شکوهی هم در روزهای پنجم و ششم خرداد ماه به استقبال طرفدارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران می‌رود. شهرام شکوهی در این کنسرت گزیده‌ای از آثارش را به همراه چند قطعه جدید اجرا می‌کند.این اجرا در دو روز و طی چهار سانس در ساعت‌های 18:30 و 21: 30 برگزار خواهد شد. از شهرام شکوهی تا کنون آلبوم‌های «مدارا» و «کولی عشق» منتشر شده است. بلیت‌های کنسرت شهرام شکوهی هم از 40 تا 100 هزار تومان قیمت گذاری شده است.
(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها