سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی تکلیف پولادی، حقیقی و صادقیان را در هفته جاری مشخص می‌کند.
کد خبر: ۶۶۵۴۴۵
پنجعلی: همه چیز آماده است، اما لیست بازیکنان دست من نیست

محمد پنجعلی در خصوص لیست اعلام شده از سوی علی دایی برای سال آینده اظهار داشت: همه چیز آماده است اما به ما اجازه دهید به دلیل شرایط، در مورد ریز مسائل صحبت نکنیم. البته باید این را اعلام کنم که دایی این لیست را به من نداده اما مطمئن باشید همه چیز آماده است.

وی در پاسخ به سوالی که به نظر شما چند درصد بازیکنان در این تیم می‌مانند، گفت:‌ من درصد نمی‌توانم مشخص کنم اما اکثر بازیکنان هستند. از همه چیز مهم‌تر این است که تکلیف طلب بچه‌ها مشخص شود و باید ببینیم بچه‌ها می‌خواهند بمانند یا خیر. ما منتظر هیأت مدیره هستیم تا اول جواب طلب بچه‌ها را بدهیم.

وی در مورد اینکه نظر دایی درباره بخشش 15 درصدی جریمه حقیقی، صادقیان و پولادی چیست، گفت:‌ در هفته جاری دایی نظرش را در مورد حقیقی، صادقیان و پولادی اعلام می‌کند و باید ببینیم نظر ایشان در این باره چیست اما من در مورد پولادی حرفی ندارم و باید بیشتر به فکر انتخاب هیأت مدیره باشم تا مسائل دیگر.

پنجعلی در پاسخ به سوال دیگری که قرار است چه زمانی این لیست رسانه‌ای شود، گفت: نمی‌دانم اما ابهاماتی در آن وجود دارد چون هنوز لیست کامل نیست. ما می‌خواهیم بدانیم بازیکنان امید با چه شرایطی می‌توانند به بزرگسالان کمک کنند و منتظر اعلام سازمان لیگ هستیم اما دایی برنامه یکساله خود را داده که دست من نیست اما مطمئنم با روشن شدن تکلیف هیأت مدیره، همه چیز مشخص می شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها