با صبوری فرصت بیشتری را برای بهبودی محمدرضا لطفی فراهم کنیم

یادداشت حسین علیزاده برای یار دیرینش

جام جم نوا: حسین علیزاده، از دوستداران محمدرضا لطفی که اکنون در بستر بیماری است خواست تا با صبوری، فرصت و آرامش بیشتری را فراهم کنند تا بهبودی این نوازنده موسیقی ایرانی تسریع یابد.
کد خبر: ۶۶۴۸۸۲
یادداشت حسین علیزاده برای یار دیرینش

حسین علیزاده آهنگساز با بیان این مطلب در یادداشتی درباره بیماری محمدرضا لطفی نوازنده پیشکسوت موسیقی ایران چنین نوشته است:

همراهان، همدلان، حامیان و دوستداران هنر موسیقی ایران زمین، دیر زمانی است که نغمه‌ها حکایت از عشق و دلدادگی شما دارند. هر نغمه حکایت رنج‌ها و شادی‌های مردمی است که همواره عشق را سر لوحه زندگی خود قرار داده اند.

این روزها هنرمندان و دوستداران هنر موسیقی ایام سختی را سپری می کنند. نغمه‌سرای بزرگ، استاد محمدرضا لطفی در بستر بیماریست و به شوق دیدار شما بر بیماری خود غلبه می کند. در این ایام بسیاری از دلسوزان و علاقمندان شوق دیدار داشته و با پی گیری و مراجعه به بیمارستان‌ها موفق به دیدار ایشان نشده‌اند.

اینجانب از طرف دوست و همکار دیرین محمدرضا لطفی خواهشمند است با صبوری، فرصت و آرامش بیشتری را فراهم کنیم تا بهبودی ایشان تسریع بیشتری پیدا کند.

من در دیدار و ملاقات با ایشان هنگامی که از عشق وشوق شما گفتم، امید در چشمانش متبلور شد و در تمام لحظات نام شما را بر زبان داشت.

در حال حاضر خوشبختانه حال جسمی و روحی ایشان رو به بهبود است و به محض آمادگی قرار ملاقات از طرف همسر و خانواده ایشان اعلام خواهد شد. در ضمن برای اطلاع دوستداران و علاقمندان هر هفته شرایط و احوالات استاد محمدرضا لطفی زیر نظر تیم پزشکان به اطلاع عموم خواهد رسید.

به امید بهبودی کامل هنرمند و استاد بزرگ محمدرضا لطفی . حسین علیزاده- 31فروردین
(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها