رئیس مجلس:

مسئولان مردم را نگران نکنند

رئیس مجلس با بیان اینکه همه باید کمک کنیم مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بصورت خوبی اجرا شود گفت:باید مسئولان اجرایی نیز در زمینه چگونگی اجرای آن به مردم بیشتر توضیح دهند و چیزی نگویند که مردم را نگران کند.
کد خبر: ۶۶۴۶۲۰
مسئولان مردم را نگران نکنند

به گزارش واحد مرکزی خبر ، رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در گردهمایی سراسری فرماندهان نیروی انتظامی به تشریح اوضاع سیاسی اقتصادی کشور و همچنین به موضوعات مرتبط منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت.

علی لاریجانی در خصوص موضوع مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت تلاش‌ می‌کند مسیری را که در این زمینه طی می‌کند، مسیری سامان‌یافته باشد.

وی افزود: همه باید کمک کنیم مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به صورت خوبی اجرا شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید مسئولان اجرایی نیز در زمینه چگونگی اجرای آن به مردم بیشتر توضیح دهند و چیزی نگویند که مردم را نگران کند.

لاریجانی با اشاره به اینکه باید مبنای کار دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها همین گزارشی باشد که مردم اظهار داشته‌اند افزود: باید به مردم اعتماد و از تحرکی که باعث ایجاد ناامنی از نظر روانی در جامعه شود دوری کنیم.

رئیس مجلس گفت: موضوع هدفمندی یارانه‌ها وقتی هدفمند است که بتوانیم با گفتگو با مردم به اراده جمعی برسیم.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها به‌خوبی اجرا و این موجب رونق تولید شود.

لاریجانی تصریح کرد: خوشحال هستیم که دولت تلاش‌های خود را برای تولید و توسعه سوق می‌دهد و مجلس نیز آماده هر گونه کمک به دولت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها