نسخه‌های 300 هزار تومانی زن رمال

زنی که با رمالی به بهانه بخت گشایی از زنان جوان کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۲۴۳۴
نسخه‌های 300 هزار تومانی زن رمال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نبی الله سواد کوهی فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری یک زن رمال از زنان جوان به بهانه بازکردن بخت و فراهم کردن زمینه ازدواج موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع مشخص شد که یک زن 37 ساله خانه دار مدتی است که با فریب زنان جوان و ارائه دعاهای دست نویس به آنان به بهانه بخت گشایی اقدام به کلاهبرداری می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک گفت: در این رابطه مامورن طی هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام و در بازرسی از محل سکونت وی تعداد پنج جلد کتاب رمالی و جادوگری دو جلد دعای دست نویس کشف و ضبط کردند.

سرهنگ سوادکوهی با بیان اینکه این زن تنها تا مقطع پنجم ابتدایی تحصیل کرده است، افزود: متهم در اعترافات خود عنوان داشت که بابت نوشتن هر نسخه دعا برای هر نفر مبلغ یک تا سه میلیون ریال دریافت می کرده است که با اعترافات صریح متهم در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جلال
Germany
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
۰
۰
افرادی كه با توجه به هشدارهای مكرر پلیس و سایر مقامات امنیتی باز هم سراغ این رمالها می روند . را دستگیر كنید نه هنرمندانی چون رمال را.

نیازمندی ها