بهاره رهنما: «خوب، بد، زشت» بعد از «پایتخت 3» بهترین بود

بهاره رهنما بازیگر سریال «خوب، بد، زشت» می‌گوید نقشش در این سریال آنقدر برای مردم دلنشین بوده که موجب شده پیشنهاد حضور در یک سریال ماه رمضانی را رد کند.
کد خبر: ۶۶۱۵۰۹
بهاره رهنما: «خوب، بد، زشت» بعد از «پایتخت 3» بهترین بود

بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره بازی در سریال «خوب بد زشت» که نوروز 93 از شبکه دو سیما روی آنتن رفت گفت: خوشبختانه در تعطیلات و پس از آن مورد لطف مردم قرار گرفتم. به نظر می‌رسد مردم کار منوچهر‌ هادی را پسندیده‌اند و نقش «بهاره» را هم بسیار دوست داشتند. این سریال تصویر بسیار سمپات و دلنشینی از یک زندگی واقعی را پیش روی مردم قرار داد و خوشبختانه توانست ارتباط قوی و قابل قبولی با مردم برقرار کند.

دلم نیامد تصویر «بهاره» مخدوش شود

وی افزود: برای یک مجموعه ماه رمضان برای یک نقش منفی دعوت شدم، با وجود اینکه خیلی دوست داشتم با کارگردان آن اثر همکاری کنم ولی دلم نیامد تصویری که به کمک منوچهر‌ هادی و دوستان خوبم در مجموعه «خوب، بد، زشت» برای مردم ایجاد شده بود، مخدوش کنم.

رهنما یادآور شد: باعث خوشحالی من است که مردم خیلی زیاد با نقشم ارتباط برقرار کرده بودند، من حتی ایمیل‌هایی از ایرانی‌های خارج از کشور دریافت کردم که به طور همزمان سریال را از شبکه‌های اینترنتی دانلود و دنبال می‌کردند و بسیار هم ابراز لطف داشتند.

هادی کارگردانی بازیگرمحور است

بازیگر نقش «بهاره» که یکی از سه خواهر خانواده‌ای بود که داستان اصلی سریال «خوب، بد، زشت» را شکل می‌داد، درباره دلایل دیده شدن این سریال گفت: منوچهر‌ هادی کارگردان بسیار بازیگرمحوری است. در سریال‌های او بازیگر حتی با ایفای یک نقش کوچک نیز دیده خواهد شد، به نظر من این موضوع در کنار قصه خوب باعث دیده شدن سریال «خوب، بد، زشت» شد.

«پایتخت 2» دوست داشتنی‌تر بود

رهنما با بیان اینکه از طرفداران «پایتخت» است، افزود: امسال هم مثل دو سال گذشته این سریال را دنبال می‌کردم ولی به نظرم «پایتخت» پارسال دوست داشتنی‌تر از کار امسال بود، اما همچنان کار سیروس مقدم را اثر شاخصی می‌دانم.

وی تأکید کرد: به نظر من «پایتخت» را نمی‌شود با دیگر کارها مقایسه کرد چون اثری است که چندین سال همراه مردم بوده و جایگاه لازم را پیش مخاطب دارد، در ضمن کار گروه و شخص آقای مقدم بسیار حرفه‌ای و متفاوت است، بنابراین به نظرم این سریال را باید از رقابت کارهای نوروزی کنار گذاشت.

کارگردانی نویسندگی و بازیگری یک نمایش

این بازیگر با بیان اینکه به جز «پایتخت» چند قسمت از دیگر سریال‌های نوروز را نیز تماشا کرده‌ام، ادامه داد: صرفنظر از «پایتخت» باید بگویم حتی اگر خودم هم بازیگر مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» نبودم باز هم به نظرم این اثر بهترین سریال بود و بعد از پایتخت در رتبه دوم اهمیت قرار می‌گیرد.

رهنما در پایان درباره کارهای تازه‌اش هم توضیح داد: اکنون کارگردانی، نویسندگی و بازیگری نمایش «با من بستنی می‌خوری» را به عهده دارم. این تئاتر با بازی نسیم ادبی همه روزه جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها