تکواندو انتخابی المپیک نوجوانان؛

جدی و اصلانی سهمیه المپیک گرفتند

دو عضو تیم ملی تکواندو ایران در نخستین روز از رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک نانجینگ با کسب مدال نقره، مجوز حضور در این دوره از مسابقات را بدست آوردند.
کد خبر: ۶۵۷۴۷۱
جدی و اصلانی سهمیه المپیک گرفتند

رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک 2014 نوجوانان نانجینگ از صبح امروز پنجشنبه 29 اسفندماه به میزبانی چین تایپه با حضور 364 تکواندوکار آغاز شد که حاصل تلاش نمایندگان ایران دو مدال نقره و دو سهمیه المپیک بود. محمد اصلانی و مهسا جدی دو نماینده ایران بودند که سهمیه المپیک کسب کردند.

اصلانی در دور نخست مقابل "بولداسخان" از مغولستان با نتیجه 14 بر یک پیروز شد، در بازی دوم "رودریگو" از کشور پرو را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد و در بازی سوم خود "والنتین خیگایف" از ازبکستان را با نتیجه 14 بر 2، با شکست بدرقه کرد. وی در چهارمین بازی خود و برابر "ناوارو" از آرژانتین با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. نماینده جوان ایران در این مرحله "سریکایف" قزاقستانی را 10 صفر از پیش رو برداشت و به فینال راه یافت. اصلانی در دیدار فینال به مصاف "چن یه وانگ" نماینده کشور میزبان رفت، در راند طلایی مغلوب وی شود و بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات ایستاد.

محمد اصلانی موفق به کسب سهمیه المپیک شد

مهسا جدی دیگر نماینده ایران که موفق به کسب سهمیه المپیک شد دیدار پایانی وزن 63- کیلوگرم را مقابل "ماتا یولیک" از کرواسی برگزار کرد که در پایان 16 بر 6 مغلوب وی شد و به نشان نقره قناعت کرد. جدی دور نخست استراحت داشت و سپس "بورگاس" از اسپانیا را 8 بر 7 شکست داد. وی در بازی سوم خود "ماریا پن" از مالزی را 5 بر 3 شکست داد و به نیمه‌نهایی شد. جدی در این مرحله "ناتیا یوپاس" از کلمبیا را 9 بر 6 شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

امروز صالحی‌مهر و ظهرابی نیز موفق به کسب سهمیه نشده و از دور مسابقات حذف شدند. این مسابقات فردا نیز جمعه نیز پیگیری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها