کد خبر: ۶۶۲۵۹۹
ایران قهرمان تورنمنت تکواندو آلمان شد


ایران با کسب 8 مدال رنگارنگ قهرمان تورنمنت بین المللی آلمان شد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان کلاس G1 که از روز جمعه (22 فروردین ماه) با حضور 865 تکواندوکار از 62 کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان آغاز شده بود، امروز با پیروزی آخرین نماینده ایران و قهرمانی تیم ملی به پایان رسید.

امروز و در آخرین روز این رقابتها، علیرضا نصرآزادانی دومین نماینده وزن 74- کیلوگرم تکواندو کشورمان با غلبه بر حریف اسپانیایی خود توانست ششمین مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرده و جمع مدال های کشورمان را به عدد 8 برساند.

دارنده مدال طلای جهان پیش از این در 4 مبارزه مقابل برزیل، آمریکا، ایتالیا و اسپانیا با نتایج توانسته بود به فینال مسابقات راه یابد.

همچنین امروز سجاد مرانی، توانست با شکست حریفانی از آلمان، نیجریه و مصر قهرمان وزن 87+ کیلوگرم شد و مسعود حجی زواره در مرحله نیمه نهایی و پس از کسب چهار پیروزی، برابر حریف اسپانیایی خود با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و به مدال برنز رضایت داد.

تکواندوکاران کشورمان پیش از این توسط ابوالفضل یعقوبی، محمد باقری معتمد، فرزاد عبداللهی، یوسف کرمی و سجاد مردانی (مدال طلا) مهدی خدابخشی (مدال نقره) و مسعود حجی زواره(برنز) توانسته بودند موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها