نخستین آلبوم رسمی «سعید مدرس» منتشر شد

سعید مدرس هم مجاز شد

نخستین آلبوم «سعید مدرس» به نام «ساحل چمخاله» در حالی وارد بازار موسیقی کشور شد که این خواننده امیدوار است بتواند موفقیت های قطعه پرطرفدارش «دنیای وارونه» را با این اثر تکرار کند.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۷
سعید مدرس هم مجاز شد

مدرس درباره انتشار نخستین آلبوم رسمی اش گفت: «آلبوم ساحل چمخاله قرار بود 15 اسفند در بازار منتشر شود ولی بنا به برخی دلایل انتشارش به روزهای آخر سال موکول شد. برخی بحث های تبلیغاتی و ضمینه سازی برای انتشار هر چه بهتر آن باعث شد که تمام دغدغه ما انتشار آلبوم به بهترین شکل ممکن باشد و با همکاری دوستان سرانجام آلبوم از صبح امروز توزیع شده است.»
وی در ادامه افزود: « تمام آثار را خودم ساخته ام و تنظیم کرده ام و امیدو دارم آن اتفاق خاصی که برای «دنیای وارونه» افتاد قطعا برای «ساحل چمخاله» هم خواهد افتاد و به آلبومم اعتقاد دارم. وقت و انرژی زیادی برای تولید این اثر صرف کرده ام و امیدوارم با همکاری رسانه ها بتوانیم نظر مساعد دوستداران موسیقی را جلب نمائیم.»
وی درباره پیش بینی اش از استقبال دوستداران موسیقی از این اثر با گذشت بیش از چهار سال از انتشار قطعه «دنیای وارونه» توضیح داد:« در این آلبوم قطعه ای ساخته ام به نام «پایان دنیا» که در همان تم و همان فضای قطعه «دنیای وارونه» است و در واقع قرار است یاد آوری ای باشد به شنوندگان این آلبوم که با تراک «دنیای وارونه» خاطرات زیادی داشتند. هر چند اعتقادد دارم کلیت آلبوم «ساحل چمخاله» می تواند یاد آور خاطرات «دنیای وارونه» هم باشد.»
سعید مدرس درباره تصمیمات اش برای برگزاری اجراهای زنده در تهران نیز گفت: «من برای اردیبهشت ماه برنامه ریزی کرده ام که اجراهای زنده ام را روی صحنه ببرم. امیدوارم شرایط جوری باشد که در تاریخ مقرر بتوانیم کنسرت ها را روی صحنه ببریم. به خیلی چیزها بستگی دارد و مورد توجه قرار گرفتن آلبوم یکی از اولین بحث هایی ست که برای کنسرت به آن خیلی امیدواریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها