پیکرهای پاک این شهدا از مناطق فاو و مجنون عراق در یک ماه گذشته توسط نیروهای جست‌وجوگر کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌ است و این شهدا مربوط به عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر ۸ و تک دشمن در مناطق فاو و مجنون هستند.
کد خبر: ۶۵۵۸۴۵
پیکر مطهر ۹۵ شهید وارد خاک کشورمان شد

پیکر مطهر 95 شهید تفحص شده دفاع مقدس در مرز بین المللی شلمچه مبادله شد.

در ادامه این برنامه که کاروان‌های راهیان نور در کنار مردم دیگر حضور داشتند حجت الاسلام ماندگاری دقایقی را زیر بارش باران به روایتگری خاطرات شهدا و ذکر توسل به ائمه اطهار پرداخت.

همچنین آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، سید محمد باقرزاده رییس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، قالیباف شهردار تهران و دیگر مسئولان استانی و شهری در برنامه حضور پیدا کردند.

پیکر پاک این شهدا از مناطق فاو و مجنون عراق در یک ماه گذشته و در مرحله سیزدهم تفحص برون‌مرزی توسط نیروهای جستجوگر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند و این شهدا مربوط به عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر 8 و تک دشمن در مناطق فاو و مجنون هستند.

پیکر پاک این شهدا بعد از انتقال به میهن‌، از پایانه مرزی شلمچه تا یادمان شهدای شلمچه تشییع و سپس به معراج شهدای اهواز منتقل خواهد شد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها