مراسم اهدای مدال باشگاه‌های غرب آسیا

مدال حامد حدادی بر گردن مادر

حرف‌هایمان را در میدان می‌زنیم

یاوری: قهرمانی را به هر قیمتی نمی‌خواهیم

مدیر ورزش پتروشیمی بندرامام گفت: در مسابقات غرب ‌آسیا میهمانیم اما تمام هزینه‌هایمان را خودمان پرداخت کردیم.
کد خبر: ۶۵۴۹۵۱
یاوری: قهرمانی را به هر قیمتی نمی‌خواهیم

شاپور یاوری در نشست خبری باشگاه پتروشیمی در آستانه فینال رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: ما از سال 79 که وارد بحث‌های ورزشی شدیم و فعالیت‌های همگانی و حرفه‌ای مان آغاز شد. ما تا سال گذشته دولتی بودیم اما حالا یک باشگاه خصوصی شدیم. هیچ نیازی هم به کارهای تبلیغاتی نداریم چون محصولات ما از طریق یک شرکت متمرکز به خارج ارسال می‌شود. دلیل سرمایه‌گذاری ما در ورزش این است که مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهیم و اعتقادمان این است که ورزش همگانی کوهپایه و ورزش حرفه‌ای قله است و به همین دلیل هر دو را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: مدرسه بسکتبال ما در سال گذشته 400 نفر عضو داشت و الان حدود 200 نفر در آن در رده‌های پایه فعالیت می‌کنند. طرح‌هایی در دست داریم و می‌خواهیم سالن‌هایی را برای بانوان به صورت مجزا تاسیس کنیم. اینها همه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی است.

مدیر ورزش پتروشیمی بندر امام در خصوص اینکه آیا در 12 سال گذشته شما بازیکنی هم برای بسکتبال ساخته‌اید یا خیر، گفت: درست است ما از سال 79 کارمان را آغاز کردیم اما تنها دو سال است که مدرسه بسکتبال راه‌اندازی شده است. تلاش ما این است که تمام بازیکنان خود را از استان خوزستان انتخاب کنیم. انتقادها را می‌پذیریم اما برای کارمان هم برنامه‌ریزی داریم البته باید جنبه‌های دیگری هم در نظر بگیریم که ما به عنوان یک شرکت هیچ مسئولیتی ورزشی نداریم اما ورود کرده و کار می‌کنیم. ما ادعا نکردیم که حرفه‌ای هستیم.

یاوری ادامه داد: علاقه‌مندیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود کار کنیم. دوست داریم مقام کسب کنیم اما نه به هر طریقی. دنبال لابی‌گری و حاشیه هم نیستیم. اگر پولی هست می‌خواهیم برای موفقیت بسکتبال هزینه کنیم. صندلی و میز ما متعلق به 75 میلیون ایرانی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای رقابت‌های غرب آسیا اعلام میزبانی نکردید اظهار داشت: از سوی فدراسیون برای این کار به صورت تلفنی به ما پیشنهاد شد اما ما اعلام کردیم آمادگی نداریم چون زمان کافی نداشتیم. شاید اگر به صورت رسمی‌تر میزبانی را پیشنهاد می‌دادند می‌پذیرفتیم. در حال حاضر در برنامه‌های ما میزبانی وجود ندارد. ما پتانسیل برگزاری مسابقات در ماهشهر را داریم اما فعلا آمادگی‌اش نیست.

مدیر ورزش پتروشیمی بندر امام در خصوص اینکه مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال گفته بود اگر مهرام میزبانی مسابقات را نمی‌پذیرفت این رقابت‌ها لغو می‌شد عنوان کرد: آنها باید از قبل رایزنی و اطلاع می دادند تا ما هم نظرمان را بگوییم نه اینکه بعد از پذیرفتن میزبانی بخواهند ما را در عمل انجام شده قرار دهند، این درست نیست. به ما گفتند بیایید نصف‌نصف با مهرام در تهران میزبانی را بپذیرید اما ما اعلام کردیم تهران شهر مهرام است و ما هزینه بدهیم که آنها به نتیجه برسند. ما حاضر بودیم هر جایی به غیر از ماهشهر و تهران میزبانی را به صورت مشترک قبول کنیم.

یاوری در خصوص اینکه آیا شما هم در تورنمنت به عنوان میهمان حضور دارید یا خیر گفت: خیر، کل هزینه‌هایمان را برای غرب آسیا خودمان پرداخت کردیم. تنها تیمی هستیم که هزینه‌هایش را خودش پرداخت کرد البته ما مشکلی با این موضوع نداریم اما این موضوع درست نیست که هنگام بازی ما سرود قهرمانی تیم میزبان پخش شود. این کار اخلاقی نیست. در بازی هر اتفاقی بیفتد می‌پذیریم اما اگر کاری خارج از زمین صورت بگیرد درست نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از نتایجی که تاکنون کسب کرده‌اید راضی هستید یا خیر گفت: نسبت به هزینه‌ای که کردیم خوب نتیجه گرفتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها