به دلیل اظهارات تند رییس باشگاه الهلال

اعتراض رسمی سپاهان به نماینده‌ی الهلال

پاری سن ژرمن امشب در حالی در دیدار رفت یک هشتم نهایی اروپا به مصاف بایرلورکوزن می رود که در دیدار رفت در خانه حریف با چهار گل حریف خود را شکست داده بود.
کد خبر: ۶۵۴۵۱۶
کار راحت میلیونرهای پاریسی مقابل ژرمن ها

سایت جام جم ورزشی - شاید کار بارسا برای کسب جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نسبت به منچسترسیتی آسان‌تر به نظر برسد اما مطمئناً به آسانی ماموریتی که پاری‌سن‌ژرمن در خانه‌اش،‌ ورزشگاه پارک دو پرنس دارد نیست. اندوخته بسیار ارزشمند یاران زلاتان ابراهیموویچ در خانه بایرلورکوزن در بازی رفت، دیداری که با پیروزی 4 بر صفر نماینده فرانسه همراه بود، جدال برگشت این 2 تیم در پایتخت فرانسه را عملاً تشریفاتی کرده است.

لورکوزن که به دلیل نتایج ضعیف اخیرش در بوندس‌لیگا از جمله تساوی‌اش در خانه هانوفر رده دوازدهمی، یک پله در جدول رده‌بندی رقابت‌ها سقوط کرده و در رده سوم قرار گرفته است، شانس ناچیزی برای صعود دارد. این شانس کمتر هم به نظر خواهد رسید زمانی که بدانید PSG این اواخر در رقابت‌های داخلی فرانسه فوق‌العاده نتیجه گرفته است و با پیروزی 3 بر صفر خود در خانه باستیا در بازی شنبه شب، اختلاف خود با موناکو رده دومی را به 8 امتیاز افزایش داده تا گام بلندی برای دفاع ازعنوان قهرمانی‌اش در لوشامپیونه بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها