سوءمدیریت در فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد

سیاه چاله فضایی فدراسیون فوتبال همچنان منابع مالی را می‌بلعد

کمتر از یک ماه از دریافت هفتاد درصد مبلغ قرارداد اسپانسر تیم ملی می‌گذرد و هنوز معلوم نیست که پنج میلیارد در چند هفته برای چه مسائلی خرج شده‌اند؟
کد خبر: ۶۵۴۱۰۴
سیاه چاله فضایی فدراسیون فوتبال همچنان منابع مالی را می‌بلعد
شاید اگر علی کفاشیان در سال‌های اخیر در یک جای مناسب قرار گرفته باشد، همین جایی است که امروز در آن حضور داشت. پشت صحنه سریال طنز پایتخت3 که گویا نظر مثبت کارگردان آن را هم جلب کرده و از استعداد بازیگری علی کفاشیان صحبت کرده است.
تابناک نوشت ، علی کفاشیان که قرار است شرایط حضور هرچه بهتر تیم ملی فوتبال ایران را در جام جانی فراهم آورد و البته تا کنون چندان در این امر موفق نبوده و پیش از این اردوهای تیم ملی مکرراً لغو شده و فرصت بازی‌های تدارکاتی یکی بعد از دیگری از دست رفته است امروز برای ایفای نقشی کوتاه به پشت صحنه سریال طنز پایتخت 3 رفت. جایی که گویا فضای طنز پشت صحنه سریال حسابی با روحیات او سازگار بود و موجب هم‌افزایی شد و کفاشیان مدام حرف‌های جذاب زد.
« ای کاش سازمان محیط زیست یک "یوزپلنگ" به مراسم می‌آورد تا همه با این حیوان زیبا آشنا شوند.»، « خیلی خوب می‌شد که یوزپلنگ می‌آمد و همه آن را می‌دیدند. اگر هم کسی را می‌خورد به ما چه.»، « ما تنها کاری که انجام می‌دهیم این است که تصویر یوزپلنگ که روی پیراهن نقش بسته است را پررنگ‌تر می‌کنیم تا خشن‌تر شود و حریفان بترسند!» « مشکلات مالی هم‌چنان پابرجاست. اسپانسر پولی را که داده بود را خوردیم و تمام شد.»
این‌ها بخش‌هایی از حرف‌های شوخی و جدی کفاشیان بود که مثل همیشه با خنده و بی‌خیالی تمام بیان شد. اما آنچه در میان حرف‌های او بیشتر به تیتر خبرگزاری‌ها بدل شد همان حرفی بود که در خصوص مسائل مالی بیان کرد. اینکه پول اسپانسر تیم ملی را «خورده‌اند» و به دنبال منابع مالی هستند و اینکه تیم ملی نیاز به تدارکات خوب دارد و اگر پول برسد سه اردو برگزار خواهند کرد تا تیم ملی به آمادگی برسد.
این حرف‌ها در حالی بیان می‌شود که هنوز یک ماه هم از رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتبال نمی‌گذرد و با گذشت کمتر از یک ماه از عقد قرارداد اسپانسر با تیم ملی و واریز بیش از هفتاد درصد مبلغ قرارداد اسپانسر به حساب تیم ملی باز هم شاهد بیان مشکلات مالی فدراسیون فوتبال هستیم و هنوز هم رئیس خنده‌روی تیم ملی فوتبال از مشکلات و معضلات مالی سخن به میان می‌آورد.
بدهی‌های بالای مالی فدراسیون و عدم شفافیت مالی این فدراسیون موجب شده تا بعد از دریافت چک نخست اسپانسر که بیش از هفتاد درصد مبلغ قرارداد را شامل می‌شد این شائبه ایجاد شود که فدراسیون با خیال راحت به پرداخت بدهی‌های قدیمی خود روی آورده و امکان دارد همه این مبلغ قرارداد برای آماده‌سازی تیم ملی هزینه نشود.
حالا به یک ماه نرسیده و تنها با برگزاری یک اردوی نصفه و نیمه در تهران گویا کفگیر فدراسیون فوتبال به ته‌دیگ خورده و پنج‌میلیاردی که اسپانسر در اختیار فدراسیون قرار داده بود به پایان رسیده است. بی‌شک برگزاری اردوی هفته گذشته تهران و بازی با تیم فوتبال گینه پنج‌میلیارد خرج روی دست فدراسیون فوتبال نگذاشته است و حالا باید دید فدراسیون فوتبال چه کرده که پول اسپانسر تمام شده یا به قول رئیس فدراسیون «خورده شده» و باید به فکر منابع مالی جدید باشند.
به نظر می‌رسد که همچنان آماده‌سازی تیم ملی اولویت دسته چندم فدراسیون فوتبال است و این غیر‌شفاف بودن رویه‌ها در فدراسیون فوتبال موجب شده تا در کمتر از یک ماه بعد از عقد قرارداد با اسپانسر پول آن «خورده» شود و حالا پولی که قرار بود خرج آماده‌سازی تیم ملی برای جام‌جهانی شود خرج مسائل دیگر شده و رئیس فدراسیون فوتبال بازی‌های تدارکاتی و اردوهای آماده‌سازی را منوط به جذب منابع جدید مالی بداند. فدراسیون فوتبال نه چاله که یک چاه است که هرچه در آن بریزیم تمامی ندارد و منابع مالی یکی پس از دیگری در آن بلعیده می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها