از این به بعد گوگل این گزینه را به ایمیلهایی که احتمال میدهد از طرف بازاریابها یا به صورت انبوه به کاربران متعدد ارسال شدهاست، اضافه میکند. با کلیک روی این گزینه، گوگل بهطور خودکار ایمیلی برای فرستنده ارسال میکند و از او میخواهد شما را از فهرست بعدی دریافتکنندگان ایمیلهای تبلیغاتی حذف کند.
پیش از این نیز گوگل سال ۲۰۰۹ قابلیتی را اضافه کرد که گزینهای برای لغو هرزنامهها در اختیار کاربر قرار میداد، اما آن سیستم یک دشواری ویژه داشت و کاربر باید ابتدا ایمیل موردنظر را بهعنوان هرزنامه گزارش میداد و یکی دیگر از مشکلات قابلیت قبلی این بود که این گزینه برای ایمیلهای مورد تائید نمایش داده نمیشود و اگر شما ایمیلی با موضوع لغو دریافت به این ایمیلها ارسال میکردید، هرزنامههای بیشتری نصیبتان میشد. به نظر میرسد گوگل با اضافه کردن قابلیت جدید unsubscribe، تصور قبلی خود مبنی بر درست کار نکردن قابلیت لغو خودکار دریافت هرزنامهها را کنار گذاشته است.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد
محمد نصرتی در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛