از این به بعد گوگل این گزینه را به ایمیلهایی که احتمال میدهد از طرف بازاریابها یا به صورت انبوه به کاربران متعدد ارسال شدهاست، اضافه میکند. با کلیک روی این گزینه، گوگل بهطور خودکار ایمیلی برای فرستنده ارسال میکند و از او میخواهد شما را از فهرست بعدی دریافتکنندگان ایمیلهای تبلیغاتی حذف کند.
پیش از این نیز گوگل سال ۲۰۰۹ قابلیتی را اضافه کرد که گزینهای برای لغو هرزنامهها در اختیار کاربر قرار میداد، اما آن سیستم یک دشواری ویژه داشت و کاربر باید ابتدا ایمیل موردنظر را بهعنوان هرزنامه گزارش میداد و یکی دیگر از مشکلات قابلیت قبلی این بود که این گزینه برای ایمیلهای مورد تائید نمایش داده نمیشود و اگر شما ایمیلی با موضوع لغو دریافت به این ایمیلها ارسال میکردید، هرزنامههای بیشتری نصیبتان میشد. به نظر میرسد گوگل با اضافه کردن قابلیت جدید unsubscribe، تصور قبلی خود مبنی بر درست کار نکردن قابلیت لغو خودکار دریافت هرزنامهها را کنار گذاشته است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفت و گو با دکتر محمدهادی همایون روند«ظهور» را از آغاز تاریخ تا بازه کنونی بررسی کرده ایم
عزیز حسنویچ، مفتی اعظم کرواسی در گفتوگو با «جامجم»مطرح کرد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد