خلاصی از هرزنامه‌ها با دکمه unsubscribe

سرانجام جیمیل برای رهایی از هرزنامه‌های ارسالی به آدرس جیمیل شما راه‌حلی پیدا کرد. گوگل بتازگی دکمه‌ای با نام unsubscribe بالای سربرگ ایمیل‌ها اضافه کرده است تا از ورود هرزنامه‌ها به اینباکس شما جلوگیری شود.
کد خبر: ۶۵۳۸۲۵

از این به بعد گوگل این گزینه را به ایمیل‌هایی که احتمال می‌دهد از طرف بازاریاب‌ها یا به صورت انبوه به کاربران متعدد ارسال شده‌است، اضافه می‌کند. با کلیک روی این گزینه، گوگل به‌طور خودکار ایمیلی برای فرستنده ارسال می‌کند و از او می‌خواهد شما را از فهرست بعدی دریافت‌کنندگان ایمیل‌های تبلیغاتی حذف کند.

پیش از این نیز گوگل سال ۲۰۰۹ قابلیتی را اضافه کرد که گزینه‌ای برای لغو هرزنامه‌ها در اختیار کاربر قرار می‌داد، اما آن سیستم یک دشواری ویژه داشت و کاربر باید ابتدا ایمیل موردنظر را به‌عنوان هرزنامه گزارش می‌داد و یکی دیگر از مشکلات قابلیت قبلی این بود که این گزینه برای ایمیل‌های مورد تائید نمایش داده نمی‌شود و اگر شما ایمیلی با موضوع لغو دریافت به این ایمیل‌ها ارسال می‌کردید، هرزنامه‌های بیشتری نصیب‌تان می‌شد. به نظر می‌رسد گوگل با اضافه کردن قابلیت جدید unsubscribe، تصور قبلی خود مبنی بر درست کار نکردن قابلیت لغو خودکار دریافت هرزنامه‌ها را کنار گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها