دایی پرسپولیس را خانه خودش می داند اما پروین در کجای این خانه است؟ مردی که سلطان صدایش می زنند و سال ها قبل تر از دایی برای سرخ ها عرق ریخت.
کد خبر: ۶۵۲۱۷۱
حمله دایی به پروین: پرسپولیس مدیریت سنتی نمی خواهد

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی در برنامه 2-4-4 رادیو جوان درباره مدیریت باشگاه پرسپولیس حرف هایی زد که طرفداران علی پروین را دوباره خشمگین کرد.بسیاری براین باورند علی پروین و علی دایی با هم اختلافی ندارند بلکه می خواهند نقشه راه پیشرفت پرسپولیس را آماده کنند اما از سوی دیگر موضع گیری های این دو به طور غیر مستقیم علیه هم این باور را در پی دارد که علی های پرسپولیس چشم دیدن یکدیگر را ندارند و فقط بنا بر مصلحت و موقعیت کنونی تیم یکدیگر را تحمل می کنند! دایی در برنامه رادیویی مدام از منسوخ شدن مدیریت سنتی در پرسپولیس حرف می زد که یک عده از طرفداران پروین این صحبت ها را علیه مدیر عامل جدید باشگاه تعبیر کردند. امروز این عده از پروین درخواست کردند تا جواب دایی را به شیوه حرف ها و کنایه های غیرمستقیم خودش در رادیو بدهد اما مدیر عامل محترم، آنها را مجاب کرد فعلا جای این حرفها نیست تا به وقتش!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
آخ این حرفها كجاش حمله به پروینه .یكنفر آدم دیپلمه كجا می تواند باشگاهی به آن بزرگی را مدیریت كند بعدش دفاع خودتان از پروین را به اسم طرفداران آن قلمداد می كنید مرد باشید بگید پول گرفتین از پروین دفاع كنید چرا نباید آدمهای با سواد پرسپولیس همچون دادكان ، زادمهر، كلانی،و دیگران كه تحصیل كرده هستند نباشند برای اینكه آنها اهل زدوبند نیستند ولی پروین هست

نیازمندی ها