سخنگوی وزارت کشور با اعلام این که از محل نگهداری مرزبانان ربوده شده ایران تا حدودی خبر داریم گفت: ما تنها دولت پاکستان را در این باره به رسمیت می شناسیم و کاری به گروهک تروریستی نداریم.
کد خبر: ۶۵۱۹۲۳
محل نگهداری مرزبانان ربوده شده را می دانیم

حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور در حاشیه ختم برادر حجت الاسلام پورفاطمی نماینده مردم تنگستان و دشتی درباره آزادی پنج مرزبان ایرانی ربوده شده توسط گروهک جیش العدل گفت: در این مساله برای ما حفظ جان این 5 نفر بسیار مهم و اساسی است، کار باید به نحوی پیش رود که جان این 5 عزیز تهدید نشود.

وی افزود: وزارت امور خارجه کار دیپلماسی را انجام می دهد ما هم با سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در ارتباطیم و سفیرمان وظایفی را که بر عهده گرفته را انجام می دهد.

امیری ادامه داد: پاکستان نیز از آنچه اتفاق افتاده است ابراز تاسف نموده و ما هم در آنها حسن نیت دیدیم از این رو آنها نیز قول دادند برای آزادی 5 مرزبان کمک کنند.

قائم مقام وزیر کشور در پاسخ به این گفته می شود قرار است هیاتی از ایران برای بررسی این مساله عازم پاکستان شود گفت: یک هیاتی هفته گذشته به کویته اعزام شدند و کمیته مرزی مشترک را تشکیل دادند و در جریان این سفر صحبتهایی را مطرح کردند.

وی خاطر نشان کرد: با تمام این تمهیدات اقدامات برای آزادی این 5 مرزبان در حال انجام است و این در حالی است که هر 5 نفر گروگانهای ایرانی در سلامت کامل به سر می برند و ما می دانیم جای آنها کجاست.

سخنگوی وزارت کشور یادآور شد: در این ماجرا ما تنها دولت پاکستان را به رسمیت می شناسیم و کار به گروهک تروریستی نداریم، 5 مرزبان ما به پاکستان برده شده است و پاکستانیها نیز از آنچه اتفاق افتاده ابراز تاسف و ناراحتی کرده اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
ایا فقط تاسف و ناراحتی پاكستانیها مساله ای را حل می كند
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
انشاءا... با آرزوی آزادی هرچه زودتر این عزیزان، تا به آغوش گرم خانوادهای نگران و منتظر برگردند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
اینها فكر كردن برای پیك نیك رفتن ؟
mzeinia
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
۰
۰
سلام من هم موافقم سرباز تو مرز این همه سستی ، امیدوارم به سلامتی ازاد بشن.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها