انهدام باند کلاهبرداری از فروشگاه‌ها

اعضای یک باند که با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان فروشگاه‌ها در سمنان کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۸۰۱۸

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان سمنان در این‌باره گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت مشکوک دو فرد ناشناس در بازار سمنان و اطراف طلافروشی‌ها، ماموران پلیس آگاهی تحقیق در این زمینه را آغاز کردند. سردار میرزایی افزود: تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که ماموران از مراجعه این افراد به یکی از طلافروشی‌های شهر و خرید مقداری طلا با استفاده از پایانه خرید مغازه اطلاع یافتند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضایی، طلافروشی تحت نظر قرار گرفت و پس از دقایقی، آنها وارد مغازه شده و مقداری طلا به ارزش ده میلیون تومان خریداری و با استفاده از دستگاه کارتخوان مغازه، رسید چاپی آن را به صاحب مغازه تحویل دادند.رئیس پلیس استان سمنان افزود: در تحقیقات مشخص شد رسید ارائه شده به فروشنده جعلی است.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی به چند فقره کلاهبرداری از مغاز‌ه‌های طلافروشی و مغازه‌های دیگر اعتراف کردند.

میرزایی یادآور شد: در بازدید از مخفیگاه متهمان، اسناد و مدارک جعلی آماده کلاهبرداری از فروشگاه‌ها کشف شد که تحقیق از آنها برای کشف جرایم دیگر ادامه دارد.فرمانده انتظامی استان سمنان به صاحبان مغازه‌ها هشدار داد در استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و سیستم‌های پرداخت الکترونیک، دقت لازم را داشته باشند و فروشگاه‌ها و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها