به گفته رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا، با توافقات انجام شده با سفارت افغانستان در تهران مقرر شده تا مشمولان طرح برای تمدید اعتبار گذرنامه خود به محل‌هایی که سفارت افغانستان تعیین می‌کند و در سامانه نوبت‌دهی این سفارت مشخص شده است، مراجعه و گذرنامه خود رابه مدت دو سال تمدید کنند.
کد خبر: ۶۴۸۰۰۴
افاغنه برای تمدید روادید به‌سفارت افغانستان مراجعه‌کنند

به گزارش ایسنا، سردار محمود صادقی خاطرنشان کرد: اتباع افغانی تا سی‌ام بهمن، فرصت داشتند به سایت (samandehi-nobat.ir)که اداره اتباع وزارت کشور اعلام کرده بود، مراجعه کرده و با تکمیل سامانه ثبت‌نام، حضور خود در ایران را قانونی کنند و حالا افراد باقیمانده از طرح برای تمدید روادید باید به دفاتر کفالت مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی از صدور گذرنامه‌های بیومتریک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فرآیند آغاز صدور این گذرنامه‌ها در مراحل پایانی قرار دارد.

صادقی با اشاره به صدور گذرنامه‌های بیومتریک گفت: فرآیند کنترل و در نهایت صدور این گذرنامه‌ها در مراحل پایانی است و در آینده نزدیک از گذرنامه‌های بیومتریک رونمایی می‌شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با اشاره به طرح ساماندهی اتباع افغانی که در سال 89 اجرا شد، توضیح داد: پس از برگزاری این طرح و ثبت‌نام افاغنه در این طرح، روادید آنان برای حضور قانونی در کشور به مدت یک سال تمدید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها