گشت نامحسوس پلیس در مراکز خرید

جیب برها کت می تکانند

جیب بر حرفه ای ایستگاهای اتوبوس با تیزهوشی آخرین مالباخته خود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۵۸۰۹
تیزهوشی مالباخته، جیب بر را به دام انداخت

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 13 روز 13 بهمن امسال مأموران کلانتری 108 نواب هنگام گشت زنی در محدوده خیابان آزادی، متوجه درگیری در داخل ایستگاه اتوبوس BRT شدند.

با حضور مأموران و بررسی موضوع مشخص شد که تعدادی از مسافران داخل ایستگاه اتوبوس در حالی اقدام به دستگیری فردی هنگام سرقت گوشی تلفن همراه کرده اند که این فرد قصد داشته تا با ایجاد درگیری از محل متواری شود.

با انتقال متهم به کلانتری و در حالیکه وی همچنان منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود، شاکی در اظهاراتش به مأموران گفت: داخل ایستگاه قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتم که متوجه نبودن گوشی تلفن همراه در داخل جیب خود شدم. بلافاصله به پشت سر خود نگاه کرده و متهم را دیدم که گوشی تلفن همراهم در دستش بود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «جیب بری» و به دستور قاضی ذکیپور، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در شرایطی که متهم در زمان دستگیری خود را «مهدی بابایی» معرفی و منکر هرگونه ارتکاب سرقت شده بود، هویت واقعی وی به نام «مجتبی . ن» 28 ساله و به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه جیب بری، در پایگاه هشتم پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفت.

با شناسایی «مجتبی . ن» به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه جیب بری، وی که دیگر چاره ای جز اعتراف نداشت به دهها فقره جیب بری در ایستگاه های اتوبوسBRT اعتراف و در بازرس از مخفیگاهش در منطقه شوش نیز تعدادی گوشی تلفن همراه دارای سابقه سرقت و کیف های جیبی مردانه کشف شد.

سرهنگ میرزکی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به سوابق متعدد متهم در زمینه جیب بری و اعتراف صریح متهم به دهها فقره جیب بری در ایستگاه های اتوبوس به ویژه اتوبوس های BRT و... ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم برای شناسایی دیگر مالباختگان و جرایم ارتکابی از سوی مقام قضایی صادر شده است. به همین خاطر از تمام شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها