وزیر کشور، روز پنجشنبه با سفر به قم با بعــضی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۶۴۳۹۱۲

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر یکروزه خود به شهر مقدس قم ابتدا با حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ادامه دیــــدارهای خود با حضور در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، با این مرجع تقلید دیدار کرد و درباره مسائل مختلف به تبادل نظر پرداخت.

وزیر کشور پس از این دیدار با حضور در مدرسه عـالی امام سجاد، با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی دیدار کرد.

دیدار با حضرات آیات سیدموسوی شبیری زنجانی و عبدالله جــــوادی‌آملی، نـــوری همدانی، موسوی اردبیلی و سیدمحمد علوی گرگانی از دیگر برنامه‌های وزیر کشور بود.

وی همچنین با آیت‌الله هاشمی شاهرودی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسائل اقتصادی و مذاکرات ژنو از جمله موضوعاتی بود که رحمانی‌فضلی گزارشی از آن را به مراجع تقلید ارائه کرد.دیدارهای وزیرکشور با مراجع و علمای قم، گرچه بدون حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی انجام شد، اما روابط عمومی استانداری قم و همچنین دفاتر مراجع بخش‌هایی از این گفت‌وگوها را منتشر کردند که بر اساس این گزارش​ها، توجه به ارزش‌های اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری، ضرورت حفظ وحدت در جامعه، اعتماد نکردن به غرب، پرهیز از تمایلات شخصی در انتصابات، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و بهره‌گیری از بخش‌ خصوصی در توسعه کشور از اهم دیدگاه‌های مراجع تقلید در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها