در حادثه‌ای دیگر 5 مسافر یک دستگاه اتوبوس مسافربری در اردبیل، به دلیل استفاده از گاز پیک‌نیک دچار آتش سوزی شده و در بیمارستان بستری شدند

راننده کامیون طعمه آتش شد

بامداد دیروز یک دستگاه کامیون بنز خاور در محور نائین ـ اردستان با انحراف از جاده دچار آتش‌سوزی شد و راننده آن به طرز دلخراشی جان باخت.
کد خبر: ۶۴۳۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رجبعلی مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نائین، در این باره گفت: ساعت یک بامداد دیروز در پی اعلام مرکزفوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در کیلومتر 15 محور نائین ـ اردستان ماموران گشت کلانتری مرکزی و پلیس راه و نیروهای امدادی این شهرستان به محل‌اعزام‌شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه کامیون بنزخاور حامل بار سیگار در جاده نائین به اردستان به‌دلایل نامعلومی از مسیر منحرف و آتش گرفته است.وی تصریح کرد: ماموران آتش‌نشانی، آتش را خاموش کردند، اما متاسفانه راننده کامیون در این حادثه جان داد. سرهنگ مختاری خاطرنشان کرد: تحقیقات در ارتباط با علت حادثه و شناسایی هویت راننده ادامه دارد.

آتش‌سوزی در اتوبوس مسافربری

در خبری دیگر استفاده از گاز پیک نیک در اتوبوس مسافربری، موجب آتش‌سوزی شد و پنج مصدوم برجا گذاشت. در حادثه‌ای که پیش از ظهر دیروز در ورودی جاده مشگین شهر ـ اردبیل روی داد، گاز پیک نیک که برای گرم شدن داخل اتوبوس مورد استفاده قرار گرفته بود در سربالایی دره خیاوچای به قسمت عقب اتوبوس لیز خورد و آتش گرفت.

به‌دنبال این حادثه عده‌ای از مسافران با شکستن شیشه، خود را به بیرون انداختند و برخی نیز دچار آتش‌سوزی شدند. با توجه به این که محل آتش‌سوزی 100 متر با اولین پایگاه فوریت‌های پزشکی و آتش‌نشانی فاصله داشت، نیروهای امدادی از بروز تلفات و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

دکتر عین‌الله‌زاده، معاون مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر گفت: مصدومان این حادثه در بیمارستان حضرت ولیعصر تحت درمان قرار دارند.

5 دستگاه تریلر در آتش سوخت

در حادثه‌ای دیگر، پنج دستگاه تریلر ولوو در درگز به علت استفاده از پیک‌نیک دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ دهقان، فرمانده انتظامی درگز در این باره گفت: رانندگان این خودروها از پیک‌نیک برای گرم کردن خود در خودرو استفاده کردند.

وی افزود: این حادثه بیش از 500 میلیون تومان خسارت در پی داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها