جولان 32 هزار راس گاو در خیابان های پایتخت هند

جام جم آنلاین : صدها مامور مسلح به تفنگهای بیهوشی و تورهای بزرگ این هفته اقدام به جمع آوری گاوها از خیابانهای پایتخت هند می کنند.
کد خبر: ۶۴۲۲۵

به گزارش ابزرور مشکل گاوها به قدری جدی شده که دیوانعالی با صدور دستوری یک هفته به مسوولان دهلی نو فرصت داده تا گاوها را از خیابان ها جمع آوری کنند.
این اقدام احتمالا با خشونت همراه خواهد شد زیرا صاحبان 3500 کارگاه غیرمجاز تولید لبنیات در خیابانهای این شهر در برابر هر تلاشی برای جمع آوری گاوها مقاومت می کنند.
اگرچه تماشای بند آمدن خیابانها و بزرگراه ها به علت وجود گاوهایی که مشغول چرا هستند ، باعث جلب توجه گردشگران می شود ، اما ساکنان دهلی از مزاحمت و خطر گاوها به ستوه آمده اند. تقریبا هفته ای نیست که خبری از زیانهای این گاوها به مردم پخش نشود.
یک گاو وحشی در فوریه یک مقام بازنشسته راه آهن و یک زن را با شاخهایش کشت و در مارس گاوی یک روحانی هند و را به قتل رساند.
مسوولان می گویند با وجود تلاشهای دو سال گذشته برای جمع آوری گاوها هنوز بیش از 32 هزار راس گاو در خیابانهای دهلی نو پرسه می زنند.
بی سی پاتل رئیس دیوانعالی پنجشنبه گذشته اعلام کرد رئیس شورای شهر دهلی نو و سایر مسوولان شورا اگر مساله گاوهای سرگردان تا یک هفته حل نشود به دادگاه احضار خواهند شد.
علت عدم تمایل مسوولان به حل این مشکل نه احترام به گاوها به عنوان حیوانی مقدس از نظر هندوان بلکه از وحشت انتقام هندوها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها