جام‌جم سیاست‌های جذب سربازان در بازار کار را بررسی‌ می‌کند

مهارت‌آموزی پشت دیوار پادگان

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به بحث "سپاه تولید " به عنوان یکی از برنامه های جدید دانشگاه گفت: ما برای خدمت سربازی دانشجویان برنامه ریزی می کنیم که فارغ التحصیلان پسر مراکز، این دوره را نیز در کارگاه های تولیدی دانشگاه طی کنند و سطح مهارت خود را ارتقاء بخشند و بعنوان نیروی کارآمد وارد جامعه شوند .
کد خبر: ۶۴۱۷۹۲
سپاه تولید، طرحی نو برای سربازی دانشجویان

دکتر سهراب رضایی در نشست روسای آموزشکده های فنی و حرفه ای منطقه 5 کشوری از برنامه های جدید دانشگاه فنی و حرفه ای را پرداختن به شیوه های نوین آموزشی براساس تعاریف دانشگاه نسل سوم بیان و اظهار کرد: این تعریف، مراکز علمی را به سمتی سوق می دهد که آموزش های نظری در بستر کارگاه ها تجربه و به تولید منتهی می شود.

وی افزود: این شیوه موجب می‌شود تا دانشجویان به کار عملی، عنایت خاصی داشته و خروجی این پروسه نیز نیروی کارآمد خواهد بود لذا دانشگاه فنی و حرفه ای آموزشی تقاضا محور و تولید محور را در دستور کار خود قرار داده و مصمم است فضای تولیدی مناسب را در آموزشکده ها رقم بزند و دانشجویان از هر فرصت برای تلاش و کوشش و تولید استفاده کنند و با انجام کار مفید احساس ارزش بکنند و چنین حرکت موجب تحول در دانشگاه ها خواهد بود .

رضایی در معرفی برنامه های جدید به بحث سپاه تولید پرداخت و گفت : ما برای خدمت سربازی دانشجویان نیز برنامه ریزی می کنیم که فارغ التحصیلان پسر مراکز، این دوره را نیز در کارگاه‌های تولیدی دانشگاه طی کنند و سطح مهارت خود را ارتقاءبخشند و بعنوان نیروی کارآمد وارد جامعه شوند .

به گفته وی، این طرح‌ها در سال تحصیلی جدید با تعداد اندک دانشجو شروع و در سال‌های بعدی این شیوه توسعه یافته و تعداد زیادی از دانشجویان را شامل می شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها