مدیرکل دفتر آموزش سازمان محیط زیست :

فیفا لباس تیم‌ملی با طرح یوزپلنگ آسیایی را پذیرفت

لیگ با کیفیت کیلو چنده!

کدام مربی فوتبال خانه 35 میلیاردی خرید؟

این روزها خبر خرید خانه 35 میلیاردتومانی توسط یکی از مربیان فوتبال دهان به دهان می چرخد.
کد خبر: ۶۳۷۵۹۷
کدام مربی فوتبال خانه 35 میلیاردی خرید؟

به گزارش جام جم ورزشی ، خبر خرید یک خانه 35 میلیاردتومانی در منطقه شمال تهران توسط یک مربی مولتی میلیاردر در فوتبال ایران مثل بمب ترکیده است.این خبر را برخی روزنامه های ورزشی صبح امروز تایید کرده اند و حتی یکی از این روزنامه ها در شماره امروز خود نوشت این مربی سرشناس با پول خوردهای خود توانسته ویلایی 3/5 میلیارد تومانی در کردان کرج خریداری کند.این که فوتبال ایران از بی کیفیتی صدای همه را بلند کرده است اصلا مهم نیست بلکه مهم زیاد کردن پول های بازیکنان و مربیان فوتبال است که تازه بعد از شهرآوردهای کسل کننده و یا بازی های ضعیف از مردم طلبکارند.حتی کم شدن تماشاگران فوتبال زیاد مهم نیست اما پول های هنگفتی که در فوتبال رد و بدل می شود ارزشمند ! است و گاه موجب خرید خانه های مجلل و میلیاردی می شود و گاهی هم با پول توجیبی بچه ها می شود باغ و ویلا خرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
جمال
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
۰
۰
متاسفانه در كشور ما كه فوتبال بسیار ضعیف ارائه می شود پولهای هنگفت و هزینه های سرسام آور صرف بازیكنانی می شود كه از نظر كیفی بسیار پایین هستند و نكته غم انگیزش اینجاست كه این پول ها از بیت المال و بودجه عمومی مملكت كه با آن حقوق كارمندان و كارگران دولت پرداخت می شود صرف می گردد .
پس این چه فوتبال حرفه ای است ؟ فقط پرداخت دستمزد بازیكنان حرفه ای شده است ؟
به نظر من دولت باید دست از حمایت مالی و مدیریت باشگاهها برداشته و باشگاهها كاملا خصوصی شوند . در آنصورت هر چه دلشان می خواهد به بازیكنانشان پول بدهند .
مطمئنا در آن صورت و با حرفه ای و خصوصی شدن هیچ مدیرعاملی حاضر نیست چنین پولهایی را صرف این بازیكنان بكند ، مگر اینكه بتواند از طریق آنها و اصول صنعت فوتبال درآمد زایی قابل ملاحظه ای داشته باشد .
آخر این انصاف است كه من كارمند و معلم آموزش و پرورش در بهترین حالت ماهی یك میلیون تومان حقوق بگیرم و جمع آن در 30 سال (360 ماه) 360 میلیون تومان می شود ، و بازیكنی كه نه سواد درست و حسابی دارد و نه فوتبال خوبی بازی می كند فقط و فقط برای یك سالش بالای 500 میلیون دریافت كند .
ما نان خشك بخوریم و آقایون كفش های چند میلیونی بپوشند و ماشین های آنچنانی داشته باشند . واقعا عدالت است پس از این همه تحصیل در دانشگاهها و زحمت در مدارس این چنین حقوقی از دولت بگیریم و بازیكنان نیز از همین بودجه پولهای هنگفت بگیرند .
واقعا باید فكری برای این موضوع كرد .
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
۰
۰
چی بگم كه نگفتنش بهتره....................ا
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
۰
۰
چرا نام مربی رو نمیگین؟
اگه خبر درسته پس چرا نام مربی میلیادر را نمیگین تا ماهم اون رو بشناسیم؟
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
معلوم دیگه كیه اسمشو گفتن نمیخواد..
mojtaba
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
۰
۰
خونیه دایی 35 میلیارد!
ویلا در شمال 10 میلیارد!
شهرك صنعتی در سنگاپور خدا تومن!
من اینا رو میدونم!
بقه شم خدا میدونه!

نیازمندی ها