لیدرها به تاسی از فضای جدید حاکم بر فوتبال ، واژه قلیان را در شعار های امروز زیاد بکار می برند.
کد خبر: ۶۳۶۳۷۶
آماده باش قلیان در ورزشگاه آزادی!

به گزارش جام جم ورزشی ، پیگیری های خبرنگار ما در اطراف ورزشگاه آزادی حاکی از آن است که لیدرهای دو تیم شعارهایی با مضمون قلیان آماده کرده اند. این شعار تحت تاثیر فضای کنونی فوتبال ایران ساخته شده است.

در بازی فولاد - پرسپولیس برای نخستین بار محسن مسلمان و پیام صادقیان شعار " قلیونی ... قلیونی ... " را نوش جان کردند. در روزهای اخیر بیشتر رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری سعی در برخورد و البته ریشه کن کردن این قبیل شعارها را داشتند و مطالبی در نکوهش این قبیل حرف ها در استادیوم ها عنوان شد اما به نظر نمی رسد شعار با چاشنی قلیان کشی در فوتبال به این زودی ها پاک شود.

بسیاری از هم اکنون به استقبال بازیکنان قلیان کشی رفته اند که این روزها اسم از آنها برده شد و عکس فتوشاپ آنان روی جلد برخی روزنامه ها رفت.شعارهایی نیز ساخته شده و همه چیز برنامه‌ریزی شده تا با برهم زدن تمرکز مسلمان و صادقیان، بازی  را به نفع استقلال پیش ببرند و...
 اما اگر تصور کرده‌اید لیدرهای پرسپولیس در این مدت بیکار نشسته‌اند، سخت در اشتباهید! بنا بر شنیده‌ها یکی از لیدرهای سرخ که ید طولایی در ساختن اشعار حماسی و طنز استادیومی دارد، خلاقیت فراوانی به خرج داده و به مناسبت شهرآورد اشعاری در مزمت قلیان و دو بازیکن استقلال سروده که تلافی به مثل کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها