مهاجم هافبک استقلال می‌گوید با توجه به صدرنشینی دو تیم استقلال و پرسپولیس این داربی از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.
کد خبر: ۶۳۵۶۶۹
دیدار با پرسپولیس 6 امتیازی است

باشگاه استقلال، سیاوش اکبرپور پیش از آغاز تمرین امروز استقلال درباره دیدار این هفته تیمش برابر پرسپولیس گفت: خدا را شکر مصدومان‌مان رسیدند و می‌خواهیم با تمام قدرت جلوی پرسپولیس به میدان برویم. این دیدار مثل همه دیدارها سه امتیاز دارد اما شرایطش فرق می‌کند. با توجه به صدرنشینی دو تیم فکر می‌کنم این دیدار 6 امتیازی است و امیدوارم نتیجه این دیدار در نهایت به سود ما شود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد بار دیگر این دیدار مساوی شود، بیان کرد: به هر حال انتظارات هواداران از این دیدار متفاوت است. بازیکنان هم به همین دلیل تمرکز لازم را ندارند اما مطمئنم این دیدار زیبا خواهد شد و در نهایت یک برنده دارد. من بازیکن استقلال هستم و می‌خواهم تیم ما پیروز شود. ما می‌خواهیم با پیروزی در این دیدار هم فاصله‌مان با صدر جدول را حفظ کنیم و هم اینکه همچنان در کورس باقی بمانیم.

 

مهاجم استقلال در پاسخ به سوالی درباره بیانیه‌های دو باشگاه و عکسی که در یکی از روزنامه‌ها از دو بازیکن استقلال در حال قلیان کشی منتشر شده است، عنوان کرد: این کارها زیبا نیست. من اعتقاد دارم فوتبال ایران یکی از پاک‌ترین‌هاست و درست نیست آبروی یک بازیکن جوان و بزرگ ریخته شود. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید دست از این کارها برداریم. از انتشار این عکس‌ها خیلی متاثر شدم و به دوستانم هم گفتم که پای این موضوع بایستند و حتما شکایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها