معاون حقوقی استقلال اعلام کرد

رحمتی بخواهد ، شکایت کیفری می کنیم

رفتاری که با رحمتی شد درست نبود

قلعه نویی: در قلیان سراها را تخته کنید!

رحمتی نوکر اهل بیت است و رفتاری که با او شد درست نبود.
کد خبر: ۶۳۵۶۷۶
قلعه نویی: در قلیان سراها را تخته کنید!

به گزارش جام جم ورزشی ، امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز استقلال در مورد برخی حواشی اخیر گفت: ابتدا باید بگویم برخی مسائل و کارهایی که قبل از دربی انجام شد و عکس‌هایی که در این ارتباط به چاپ رسید اصلاً به نفع فوتبال نیست. سید مهدی رحمتی خادم امام رضا(ع) است و می‌دانم در برخی باشگاه‌های دیگر مثل پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و ... بازیکنان دیگر کمک‌های زیادی به نیازمندان انجام می‌دهند. آن زمان که در سپاهان بودیم هادی عقیلی، محسن بنگر و رحمتی بیشترین کمک را به نیازمندان می‌کردند. این رفتار با سرمایه‌ها درست نیست و نباید با فردی که نوکر اهل بیت(ع) است چنین رفتاری کنیم و این رفتار به هیچ وجه به نفع فوتبال نیست.

وی در مورد انتشار بیانیه‌ها و برخی جواب‌هایی که باشگاه‌ها علیه یکدیگر می‌دهند اظهار داشت: این کارها ضد اخلاقی است و باز هم تأکید می‌کنم که این رفتارها هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند.

 

قلعه‌نویی درمورد دربی 78 و حضور پرسپولیس و استقلال در بالای جدول عنوان کرد: جای خوشحالی دارد دو سرمایه کشور بالانشینان جدول لیگ برتر فوتبال هستند. این باعث خوشحالی ما و زیبایی شهرآورد می‌شود. تلاشمان را می‌کنیم و نتیجه با خدا است. استقلال و پرسپولیس فوتبال خوبی را این فصل به نمایش گذاشتند. در بازی گذشته به دربی فکر نمی کردیم و می‌خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

 

وی تأکید کرد: همچنان اعتقاد دارم بازی رفت بسیار کیفیت خوبی داشت و اگر آمار را بررسی کنید به این نتیجه می‌رسید که تنها دو تیم به گل نرسیدند اما متأسفانه یکسری قلم‌ها که همه آنها را می‌شناسند فوتبال و مربی ایرانی را زیر سؤال می‌برند.

 

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود او در دربی به دنبال کسب تساوی است عنوان کرد: فوتبال یک نوع شطرنج است، شما علاوه بر اینکه خودتان حرکت می‌کنید باید مراقب حرکت حریف نیز باشید. هدف‌هایی دارم که آنها را در بازی مقابل ذوب‌آهن نیز دنبال می‌کنم. باید قبول کنیم که هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و اهداف خودمان را در مسیر موفقیت دنبال می‌کنیم.

 

قلعه‌نویی درمورد اینکه گفته می‌شود مصدومان این تیم در حال بهبود یافتن هستند، تأکید کرد: شما دعا کنید بازیکنان ما دوباره مصدوم نشوند مهرداد اولادی از روز گذشته و مجید غلام نژاد از دو روز پیش کار خود را آغاز کردند.

 

وی در مورد جدایی جواد نکونام عنوان کرد: برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. نمی‌دانم یک و نیم یا دو فصل نکونام کنار ما بود اما در هر صورت این بازیکن زحمت خودش را کشید و تشخیص او در این مقطع جدایی بود. برای نکونام آرزوی موفقیت می‌کنم. این بازیکن حتماً ادله خود را برای جدایی داشته است و در مدتی که با ما بود زحمت زیادی کشید، نکونام همیشه جزء بازیکنان منظم بود هرگاه بیرون می‌نشست اعتراض نمی‌کرد.

 

قلعه‌نویی در مورد بحث قلیان کشیدن بازیکنان فوتبال یادآور شد: اصل کار محکوم است و اعتقاد داریم خصلت ورزشکار با این مسائل جور در نمی‌آید و باید با این کار برخورد شود اما برخورد ما باید آسیب‌شناسانه شده و اصلاحی باشد تا جوان فوتبالیست راه خود را پیدا کند. کمیته اخلاق و مسئولان دنبال بسترسازی باشند.

 

وی تأکید کرد: البته ما نیز در این امر مقصر هستیم که اجازه می‌دهیم بازیکن تحت اختیار ما چنین اشتباهی کند اگر من قلعه‌نویی و سرپرست تیم مسائل را رعایت نکنم و بازیکن آزاد باشد چنین اتفاقی رخ می‌دهد. اگر می‌گوییم این مسئله ایراد دارد باید برخورد جدی با این موضوع وجود داشته باشد .در برخی خیابان‌ها حرکت که می‌کنیم در یک راسته می‌بینیم 10مغازه قلیان‌فروشی وجود دارد البته من قیمت را نمی‌دانم ولی امیدوارم با شما گران حساب نکرده باشند(باخنده).

قلعه‌نویی افزود:‌ چرا اینقدر راحت مجوز فعالیت به این مراکز می‌دهند البته سردار ساجدی‌نیا روی این مسئله خیلی حساس بوده و جا دارد از او تشکر کنیم. اگر چنین اتفاقی هم رخ می‌دهد نباید این مسئله را در بوق و کرنا کنیم. ممکن است در زندگی شخصی خیلی‌ها اتفاقات زیادی بیفتد و بتوان آنها را زیر سؤال برد اما آیا این راه درست است؟ نباید خودمان سرمایه‌سوزی کنیم.

وی در مورد بیانیه‌هایی که از سوی دو باشگاه صادر شده است خاطرنشان کرد: در مورد این مسئله صحبت کردم از گودرزی و کفاشیان ممنون هستم که وارد این مسئله شدند متأسفانه ما همیشه اصل را رها می‌کنیم و به حاشیه می‌پردازیم.

 

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود از تمرین پرسپولیس عده‌ای به تمرین استقلال می‌آیند و گزارش تهیه می‌کنند و این مسئله مورد ادعای پرسپولیسی‌ها نیز هست خاطرنشان کرد: در هر جایی که مربی‌گری کردم در را به روی مردم باز گذاشتم. شما دوستان می‌دانید که این اتفاق افتاده و شاید برخی اوقات می‌خواستیم کار تاکتیکی انجام دهیم که چند دقیقه‌ای پشت در بسته کار کردیم. اتفاقاً برای من جای خوشحالی دارد که یک جوان به جای رفتن به مکان‌های آلوده به تمرین استقلال بیاید و از اینکه به جوانان جامعه سرویس فرهنگی بدهیم استقبال می‌کنیم. البته اگر تیمی می‌خواهد قهرمان شود این مسائل مهم نیست. باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید 24ساعت قبل ترکیب خود را اعلام می‌کند و این مسائل اصلاً جایگاهی ندارد. ما در را باز می‌گذاریم و اصلاً مشکلی وجود ندارد اگر هم بازیکنی در مجموعه می‌ماند ضربات ایستگاهی را تمرین می‌کند. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند شاید خودشان چنین رفتاری را انجام می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها