سرک در زندگی خصوصی ستاره ها

فرهاد مجیدی و خانه شخصی اش / عکس

هافبک میانی استقلال با ابراز امیدواری از موفقیت تیمش در داربی اعتقاد دارد که با رفتن منتظری، مجیدی و نکونام شرایط تیمش وخیم است.
کد خبر: ۶۳۵۷۶۵
تیموریان: شرایط استقلال وخیم است

 آندرانیک تیموریان پس از تمرین امروز استقلال درباره داربی 78 گفت: ابتدا از همه استقلالی‌هایی که در این مدت ما را تنها نگذاشتند، تشکر می‌کنم. انصافا دست کادر فنی و قلعه‌نویی در این مدت خیلی خالی بود. واقعا کار بزرگی کردند. همین که تا الان صدر جدول بوده‌ایم خیلی عالی است. ان‌شاءالله از این به بعد هم عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدوارم بازیکنان دو تیم در این دیدار سالم باشند و در نهایت استقلال پیروز این میدان شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد این دیدار 6 امتیازی است اظهار کرد: صددرصد موافقم. به هر حال پرسپولیس هفته گذشته متاسفانه شکست خورد و امتیاز از دست داد. امیدوارم در این دیدار بازی خوبی شاهد باشیم و هر تیمی که به خوبی از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند، برنده شود.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به سوالی درباره جدا شدگان استقلال و شرایط فعلی این تیم عنوان کرد: شرایط فعلی استقلال وخیم است. دو سه تا از بهترین بازیکنان استقلال یعنی نکونام، مجیدی و منتظری از این تیم جدا شده‌اند و جایگزین کردن بازیکن به جای آن‌ها بسیار دشوار است. امیدوارم با وجود همه کاستی‌ها، کار را ادامه دهیم و همچنان صدرنشین باشیم؛ چرا که پولی نداریم که بازیکنی جایگزین آنها کنیم.

به گزارش ایسنا ،تیموریان در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا از لفظ متاسفانه برای شکست هفته قبل پرسپولیس استفاده کرد گفت: من همیشه دنبال فوتبال تماشاگرپسندم. وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس همواره اهمیت دارد و در دیدار پرسپولیس و فولاد این فولاد بود که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و در نهایت پیروز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها