سایه سنگین دوپینگ بر سر دوچرخه سواری

ورپشتی: دیگر مکمل مصرف نمی کنم

دارنده مدال برنز تیم اسپرینت ایران در بازی های آسیایی گوانگجو گفت: استفاده از یک دوره مکمل 500 هزار تومان هزینه دارد و ترجیح می دهم اصلا مکمل استفاده نکنم.
کد خبر: ۶۳۴۴۲۷
ورپشتی: دیگر مکمل مصرف نمی کنم

حسنعلی وررپشتی رکابزن تیم ملی ایران در بخش سرعت که در فصل گذشته در قالب تیم باشگاهی پیشکامان یزد رکاب زد Tدر گفت و گو با جام جم ورزشی از تمرینات آمادگی خود برای حضور در مسابقات فصل آینده می گوید .

وی عنوان کرد: فعلا تمرینات بدنسازی را با توجه به شرایط فصلی در شهر خود دنبال می کنم تا پس از بهتر شدن وضعیت هوا تمرینات پیست در اردوی تیم ملی در تهران آغار شود.

ورپشتی گفت: فدراسیون در پی دعوت از مربی خارجی است، بر این اساس به دنبال رایزنی با دو مربی آلمانی و فرانسوی است تا در صورت فراهم شدن شرایط قرارداد یکی از این دومربی به ایران بیایند.

رکابزن تیم ملی ایران افزود: حضور مربی خارجی در سطح جهانی حتی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان که بهار آینده خواهد بود، بسیار کار ساز خواهد بود.

وی که دو سال از دوره محرومیت 2 ساله اش به خاطر مثبت شدن تست دوپینگ می گذرد ، در خصوص مشکل استفاده از مکمل های تایید شده کمیته ملی المپیک گفت: یک دوره مکمل کمیته 500 هزار تومان است و این برای ورزشکار دوچرخه سواری گران است و ترجیح می دهم اصلا مکمل استفاده نکنم.

ورپشتی گفت: این که ورزشکاری بخواهد اشتباهی در این خصوص انجام دهد کاملا خودش مقصر است و باید دقت کند و دچار این اشتباه نشود.

    

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها