مشتریها یک مقصد را انتخاب کردند، از آنها عکس گرفته شده و آنها را در یک قرعه کشی شرکت دادند. برنده صاحب یک بلیط 500 دلاری برای سفر به کره می شود.
علاوه بر این مشتریان میتوانستند تصویر خود را داخل یکی از جاذبههای توریستی کره ببینند و آن را در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد