علیرضایی در گفت و گو با جام جم ورزشی

شنای ایران در دوران ضعف و افول بسر می برد

جام جم ورزشی/ نفر چهارم شنای بازی های آسیایی گوانگجو گفت: شنای ایران در دوران ضعف و افول بسر می برد.
کد خبر: ۶۳۲۷۲۸
شنای ایران در دوران ضعف و افول بسر می برد

محمد علیرضایی رکوردار تیم ملی شنا در ماده قورباغه و نفر چهارم بازی های آسیایی گوانگجو که از یک سال پیش، تمرینات حرفه ای خود را به خاطر بی مهری های فدراسیون وقت کنار گذاشته است، امروز از  وضعیت تیم ملی شنا با جام جم ورزشی سخن می گوید و معتقد است که شنای ایران در دوران افول و ضعف بسر می برد.

وی گفت: مسئولان فدراسیون مانند گذشته می گویند پول نداریم، سوالی که باید از این مسئولان پرسید این است که، آیا نمی دانستند مدیریت کجا را بر عهده می گیرند و یا در کدام سیتسم قصد کار کردن دارند؟

علیرضایی با بیان این که این حرفها همه بهانه است عنوان کرد: ما سالهای سال است که مشکل مالی داریم. سالهای سال است که جوانگرایی می کنیم، اما 30 سال آینده هم نتیجه نمی گیریم.

کاپیتان سابق تیم ملی شنا افزود: با گذشت این  سالها باید هر مدیری که می آید، با این نگاه وارد فدراسیون شود که مشکل مالی وجود دارد، آیا با این شرایط می تواند کاری از پیش ببرد؟

عضو سابق تیم ملی ایران عنوان کرد: بحث فقط فدراسیون نیست، موضوع این است که در سیستم ورزش ما، شنا جایگاهی ندارد.

وی در خصوص فاصله زمانی شناگران فعلی تیم ملی با رکوردهای ملی گفت: همین مسئولانی که امروز در فدراسیون هستند، با  بی احترامی و بی توجهی نفرات اول تیم ملی را کنار گذاشتند. چطور شناگری که همه زندگیش تمرین و اردو است به راحتی از تیم ملی کنار می رود، مطمئنا تحت فشار تیم را رها کرده است.

 

  

     

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها