به بنگر و صادقیان استراحت داده شد

عالیشاه با پرسپولیس تمرین کرد

نخستین بازی بزرگ سال برنده داشت و برنده حالا با اختلاف هشت امتیاز صدر نشین شده است و تا حدودی خیالش راحت است.
کد خبر: ۶۳۲۶۵۴
شهر بی دفاع رم مقابل بانوی پیر/ گزارش تصویری

سایت جام جم ورزشی- تیم یوونتوس در سری آ ایتالیا با سه گل تیم 9 نفره رم نزدیک ترین رقیب خود را شکست داد تا با 49 امتیاز و با یک اختلاف هشت امتیازی صدرنشین شود. آرتورو ویدال 17، لئوناردو بونوچی 48 و میرکو ووچینیچ 77 (پنالتی) گل‌های یووه را وارد دروازه حریف کردند. با این نتیجه یوونتوس 49 امتیازی شد صدر جدول را حفظ کند. رم هم با 41 امتیاز دوم است.در ادامه اظهار نظر سرمربیان دو تیم و گزارش تصویری این دیدار را در ادامه می خوانید و می بینید:

کونته: با هوشیاری کامل پیش می رویم

آنتونیو کونته سرمربی تیم یوونتوس پس از پیروزی مهم و حساس سه بر صفر تیمش مقابل رم نزدیک ترین رقیب یووه گفت: ما با این پیروزی ذوق زده نمی شویم. حالا می خواهیم با هوشیاری کامل پیش برویم و اختلاف خود را با رمی ها باز هم بیشتر کنیم.  

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: ما هنوز قهرمان نشده ایم بنابراین شادی کردن معنایی ندارد. ما می توانیم بابت این خوشحال باشیم که یک بازی خیلی مهم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما نمی توانیم خود را از همین اکنون قهرمان اسکودتو بدانیم. وی افزود: تا زمانی که به هدف اصلی‌مان نرسیم نمی‌توانم به شکل کامل راضی باشم. این یک قدم رو به جلو برای ما بود اما هیچ اتفاق قطعی رخ نداده است. هنوز نیمی از فصل باقی مانده که همچنان باید عملکردی خوب داشته باشیم. این اختلاف هشت امتیازی خیلی خوب است اما نباید فریب آن را بخوریم. این موضوع ممکن است تمرکز ما را بر هم زده و ما را به دردسر بیندازد. در ادامه فصل هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

همچنین جیان لوییجی بوفون سنگربان تیم یوونتوس به اسکای اسپورت گفت: ما پیروزی برزگ و مهمی را به دست آوردیم. ما لایق این پیروزی مهم و بزرگ بودیم و نشان دادیم چقدر از رمی ها برتر هستیم. وی افزود: رم نیز خوب ظاهر شد. صادقانه بگویم آنها موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند کار را تمام کنند. این پیروزی مهمی برای ما بود اما با وجود اختلاف هشت امتیازی با رم هنوز خیالمان راحت نشده است.

 

گارسیا: هنوز مدعی قهرمانی هستیم

رم مقابل یوونتوس جدی ترین رقیب خود در سری آ با سه گل شکست خورد تا فاصله اش با یووه هشت امتیازی شود.

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم در کنفرانس خبری پس از پایان بازی گفت: شکست غم انگیزی بود و کار ما را سخت تر کرد اما ما هنوز مدعی قهرمانی هستیم و هیچ کس نمی تواند یوونتوس را از همین اکنون قهرمان این فصل بداند.

وی افزود: حتی وقتی با دو گل عقب افتادیم می‌توانستیم به بازی برگردیم و بازی را به تساوی بکشانیم، اما متاسفانه ادامه بازی با 9 بازیکن خیلی سخت است. به بدترین شکل دروازه ما باز شد تا تمرکزمان از بین برود. گارسیا در ادامه گفت: تیم رم هیچ فرصتی در نیمه اول به یوونتوس نداد اما این تیم حریف بود که با یک گل پیروزی به رختکن رفت. رم در دو سال اخیر همواره برابر یوونتوس نمایش خوبی داشته است.

گارسیا تصریح کرد: 60 امتیاز دیگر باقی مانده است. هر تیمی می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. من از اول فصل هم گفتم که هدف ما در فصل جاری قهرمانی در سری A نیست که تنها کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپاست. رم مدت‌هاست که فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا نکرده است.

برش هایی از پیروزی بزرگ یوونتوس:

 

حلقه شادی بازیکنان یووه پس از گل نخست

 

کونته با اقتدار گارسیا همتای رمی خود را برد

 

بوفون در این دیدار کلین شیت کرد اما در برخی دقایق چیزی نمانده بود دروازه اش باز شود

 

بونوچی زننده گل دوم یووه

 

حمله رمی ها به دروازه یووه در این صحنه هم ثمری نداشت

 

رم چند موقعیت به دست آورد اما نتوانست به گل برسد

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها