به بنگر و صادقیان استراحت داده شد

عالیشاه با پرسپولیس تمرین کرد

یوونتوس در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم سری A با سه گل رم را شکست داد تا وضعیت خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم‌تر کند.
کد خبر: ۶۳۲۷۰۸
نخستین شکست رم / فیلم

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته‌ هجدهم رقابت‌های سری A با انجام سه دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی یوونتوس موفق شد نخستین شکست را به رم تحمیل کند و با نتیجه‌ سه بر صفر این تیم را شکست دهد.


در دقیقه‌ 17 آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا ورزشگاه یوونتوس آره‌نا غرق در شادی شود.

بازیکنان رم با دریافت این گل سراپا حمله شدند، اما شب، شب بوفون، کاپیتان یوونتوس بود که با واکنش‌های خوب خود مانعی در برابر گلزنی شاگردان رودی گارسیا بود.

با شروع نیمه دوم یوونتوس بر خلاف نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه‌ پس از شروع بازی توسط لئوناردو بونوچی ، مدافع پیش تاخته خود به گل دست یافت. بونوچی ارسال زیبای آندره‌آ پیرلو را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به دو گل افزایش یابد.


در دقیقه‌ 75 داور بازی دانیله دِروسی را به علت خطای شدید روی کیلینی از بازی اخراج کرد تا کار رم بسیار سخت شود اما این پایان بدبیاری‌های این تیم نبود؛ چرا که تنها یک دقیقه‌ بعد کاستان، مدافع رم هم به خاطر دریافت عمدی توپ با دست از بازی اخراج شد و داور یک ضربه پنالتی به نفع یوونتوس گرفت. ووچینیچ پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را تبدیل به گل سوم یوونتوس کرد تا در نهایت بازی با همین نتیجه‌ به پایان برسد و نخستین شکست این فصل رم رقم خورد.

یوونتوس با این پیروزی 49 امتیازی شد و به یکه تازی خود در صدر جدول رده‌بندی تداوم بخشید. این در حالی است که رم 41 امتیازی باقی ماند .
در دیگر دیدار هم جدال دو تیم کیه‌وو و کالیاری برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته‌ هجدهم رقابت‌های سری A امروز (دوشنبه) با انجام هفت دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی لاتزیو در ورزشگاه خانگی خود از اینتر پذیرایی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها