مسابقه انار زنی به دیوار حمام

خوشگذرانی عجیب آقای اسطوره!

افزایش تصاعدی ثروت فوتبالیست های وطنی

فوتبالیست ها را می توان یکی از مرفه ترین اقشار جامعه معرفی کرد. فوتبالیست های وطنی با کمترین زحمت صاحب بیشترین پول می شوند.
کد خبر: ۶۳۰۱۳۴
افزایش تصاعدی ثروت فوتبالیست های وطنی

سایت جام جم ورزشی- وقتی بازیکنان درجه دو و سه کمتر از سیصد میلیون تومان قرارداد نمی بندند به راحتی می توان متوجه شد که نرخ تصاعدی رقم قراردادها در ایران چقدر است. با هم نگاهی به فعالیت های اقتصادی رایج بین فوتبالیست ها می اندازیم:

رستوران داری

افتتاح رستوران در میان فوتبالیست ها به یک اپیدمی تبدیل شده است. علی دایی، مجتبی جباری ، علی کریمی و.... چهره های مطرحی هستند که رستوران های مختلفی راه اندازه کرده اند. شنیده می شود که یکی از فوتبالیست های مطرح قصد دارد شعبه جدید"مستردیزی" را راه اندازی کند.یحیی گل محمدی قهوه خانه سنتی دارد – گفته می‌شود آرایشگاهی به نام هنر پرشیا هم متعلق به سرمربی سابق سرخپوشان است.

شهرک سازی

تعدادی از چهره های شاخص و سرشناس فوتبال با اضافه شدن به میزان ثروتشان ، شهرک سازی را هم در دستور کار خود قرار دادند. هم اکنون فرهاد مجیدی در دبی شهرک سازی می کند، علی دایی هم در چالوس و البته مادرید اسپانیا همین کار را انجام می دهد، علی کریمی،جوادنکونام  و چند چهره مشهور دیگر از دیگر شهرک سازان مطرح فوتبال ایران هستند.

مبل فروشی

حالا سر و کله فوتبالیست ها را در راسته مبل فروشان هم می توانید پیدا کنید که امیر قلعه نویی در صدر آنها قرار دارد. گفته می شود که بازیکنانی نظیر محرم نویدکیا،مهدی کریمیان و چند فوتبالیست مشهور دیگر هم مبل فروشی دارند.

لوازم ورزشی

بسیاری از فوتبالیست های داخلی در کار خرید و فروش لوازم ورزشی هستند و حتی فروشگاه هم دارند. علی دایی، خداداد عزیزی، کریم باقری، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و... نمایندگی برندهای معتبر ورزشی و تجهیزات ورزشی آن را دارند. برای اینکه مطمئن شوید می توانید سری به منیریه بزنید.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
هانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
۰
۰
اولا با زحمت زیاد این پولها رو به دست اوردن و میارن فوتبال خوب بازی كردن هم كار هر كسی نیست.
ضمنا هر چقدر ثروت دارن نوش جونشون
كم واسه فوتبال ایران زحمت كشیدن؟؟؟؟؟
كم واسه فوتبال ایران افتخار كسب كردن؟؟؟
فقط می تونم بگم نوش جونشون
مهدی محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
زحمت؟ نه اینكه والیبال و كشتی، هیچ افتخاری.....، فوتبال ما پراز افتخارو.... راستی اگر این زحمت كشیده ها با ایتالیا وآلمان بازی كنند، چند چند میشن؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
تنها راه چاره این است كه در فوتبال ایران را ببندیم و فوتبال را تعطیل نماییم و پول بیت المال را به صاحبان اصلیشان كه همان مردم ایران می باشد، برگردانیم بایستی طبقات ضعیف جامعه را شناسایی نمائیم و این خانواده ها را مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهیم
افشین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
۰
۰
این خیلی خوبه كه چون به قول هانی به فوتبالیستا بخاطر زحمتشون پول خوب میدن.اما ای كاش به بقیه اقشار جامعه هم به تناسب زحمتشون پول میدادن.

نیازمندی ها