با "آریا" ارتباط برقرار کرده‌ایم

امید نمازی: کروش به تاتنهام نمی‌رود

کد خبر: ۶۲۸۹۲۵
امید نمازی: کروش به تاتنهام نمی‌رود

مربی تیم ملی فوتبال با تاکید بر ماندن کروش در تیم ملی،‌ از شروع مذاکرات با "آریا جسورو هاسه‌گاوا" بازیکن ایرانی تیم توکیو ژاپن خبر داد.

امید نمازی، مربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه های تیم ملی فوتبال، اظهار کرد: الان مقطعی است که بازیکنان در خدمت باشگاه هایشان هستند و ما بیشتر ارزیابی عملکردشان را در لیگ انجام می دهیم و با سفرهای مختلفی که خواهیم داشت و بازدیدهایی که از باشگاه ها انجام می‌دهیم، سعی می کنیم دقت بیشتری در انتخاب بازیکنان داشته باشیم و از کادر فنی تیم ها می‌خواهیم تا برای شناسایی بازیکنان بااستعداد به ما کمک کنند ولی روی هم رفته وضعیت خوب است.

وی در خصوص وضعیت حضور آریا جسورو هاسه‌گاوا در تیم ملی فوتبال ایران، گفت: این موضوع در مرحله ابتدایی قرار دارد، ما ارتباط برقرار کرده ایم و باید ببینیم که آیا امکان دارد او بیایید و به تیم ملی اضافه شود.

مربی تیم ملی فوتبال درباره اعلام سایت فیفا مبنی بر بازی ایران و گینه در تاریخ 14 اسفند، اظهار کرد: من تا آنجایی که می دانم با تیم گینه مذاکره می‌کردند و نمی دانم که بازی‌مان با این تیم صددرصد است یا نه، ولی امیدوارم به زودی وضعیت این بازی را اعلام کنیم.

وی در رابطه با بازی های تدارکاتی تیم ملی، بیان کرد: در ماه آوریل تصمیم داریم با تیم های آفریقایی بازی کنیم. در ماه می با تیم هایی از اروپا و قبل از جام جهانی نیز با تیم هایی از آمریکای جنوبی بازی می‌کنیم،‌ ما با هدف شبیه سازی حریفانمان در جام جهانی با این تیمها بازی خواهیم کرد.

دستیار کارلوس کروش در خصوص دعوت از بازیکنان تیم های شهرستانی، گفت: هر بازیکنی عملکردش خوب باشد و کی‌روش فکر کند می تواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد مطمئنا دعوت خواهد شد.

امید نمازی در خصوص پیشنهاد تاتنهام به کارلوس کروش برای سرمربی‌گری این تیم به ایسنا گفت: مربی‌ای که موفق است و شاید قبلا در آن کشور کار کرده است، می تواند مدنظر باشگاه های آن کشور باشد. تا جایی که می دانم و شنیدم کی‌روش دوست دارد روزی به فوتبال انگلستان برگردد ولی الان در تیم ملی ایران است، تیم ملی به جام جهانی رفته است و مطمئنا تیم ملی برایش ارجحیت دارد و بنابراین فکر نمی‌کنم الان این انتقال صورت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها