حق صبا در این بازی باخت نبود

عنایتی: پژمان گفت به توپ نمی رسی!

کد خبر: ۶۲۷۴۹۱
عنایتی: بازی مقابل استقلال برایم سخت است


مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: شنیده‌ام امروز استاندار قم معرفی شده و امیدوارم او هر چه سریع‌تر به شرایط مالی تیم سر و سامان دهد چرا که مشکلات مالی باعث شده در چند بازی تمرکز نداشته باشیم.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با فارس، درخصوص دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال تهران در روز جمعه گفت: بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه حساس است به خصوص اینکه استقلال در شرایط فعلی چندین ملی تاثیرگذار دارد و شرایط جدولی این تیم هم خوب است اما امیدوارم ما در این بازی از شرایط میزبانی استفاده کنیم و بتوانیم از بحرانی که در آن قرار داریم بیرون بیاییم و روند خوبی را از این بازی شروع کنیم.
مهاجم هشت گله تیم صبای قم در مورد اینکه استقلال تا به حال در قم نتوانست صبا را شکست دهد، ادامه داد: این موضوع می‌تواند کمک روحی روانی به تیم کند البته ما باید مقابل استقلال باهوش بازی کنیم چرا که این تیم، تیم باتجربه‌ای است و اگر کوتاهی کنیم ضربه می‌خوریم.
وی ادامه داد: البته ما تلاش‌مان را برای پیروزی مقابل استقلال انجام می‌دهیم اما باید قبول کنیم که شرایط روحی روانی تیم خوب نیست و قرار است پولی به باشگاه تزریق شود. شنیده‌ام امروز استاندار قم معرفی شده و امیدوارم ایشان هر چه سریع‌تر به شرایط مالی تیم سر و سامان دهد چرا که مشکلات مالی باعث شده در چند بازی تمرکز نداشته باشیم و همین موضوع باعث شده در چند بازی ضربه بخوریم.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص اینکه در این بازی گلزنی می‌کند یا نه، اظهار داشت: من نه تنها مقابل استقلال بلکه در همه بازی‌ها با انگیزه زیاد و فکر به گلزنی وارد زمین می‌شوم اما جلوی استقلال بازی کردن برای من سخت است چرا که سال‌های خوبی در این تیم داشتم و هواداران بامعرفت این تیم همیشه به من لطف داشتند اما فعلا بازیکن صبا هستم و با تمام توان برای تیمم بازی می‌کنم.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که قبل از شروع بازی مقابل استقلال به سمت نیمکت این تیم و امیر قلعه‌نویی می‌رود، هم افزود: صد در صد به سمت قلعه‌نویی می‌روم چرا که او مربی من بوده و من احترام خاصی برایش قائل هستم و با احدی هم مشکل ندارم و در دنیای حرفه‌ای فوتبال بحث ناراحتی وجود ندارد. هر مربی هر بازیکنی که بخواهد به خدمت می‌گیرد و اگر هم نخواهد به خدمت نمی‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها