افزایش دانش مجازی در شبکه آموزش

برنامه «برخط» در شبکه آموزش به مسائل و مشکلات روز فناوری اطلاعات، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی می‌پردازد. امیرشهاب شاهمیری، مجری ـ کارشناس این برنامه معتقد است که «برخط» دانش مخاطبان درباره‌ دنیای مجازی را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۳۳۹۱

شاهمیری درباره هدف این برنامه گفت: در برنامه «برخط» مسائل روز مردم در ارتباط با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بررسی می‌شود و با به چالش کشیدن آنها سعی داریم راه‌حلی کارآمد به مخاطبان ارائه کنیم. این مجری ـ کارشناس اظهار کرد: با توجه به این که تمامی مردم بویژه جوانان با مساله فناوری اطلاعات در ارتباط هستند، برنامه «برخط» آموزش و اطلاع‌رسانی درباره اتفاقات روز و دستاوردهای نو را مدنظر قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: سرگذشت اینترنت ملی، آسیب‌های فیسبوک و فرصت‌ها و تهدیدهای آن برای کاربران، دیپلماسی سایبری و... از جمله موضوع‌های مورد بحث در این برنامه است. این مدرس دانشگاه با اشاره به انتشار بخش‌هایی از برنامه «برخط» در اینترنت و میزان پیامک‌ها و تماس‌های مخاطبان از بازخورد برنامه اظهار رضایت کرد و گفت: برای این که فاصله مخاطبان بویژه جوانان را از برنامه‌های تخصصی دنیای مجازی که از ماهواره پخش می‌شود، دور کنیم، ساخت برنامه‌هایی مانند «برخط» ضروری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها