ادعای یک روزنامه اسپانیایی

ایران بهترین تیم آسیایی در جام جهانی 2014

بر اساس گزارش یک سایت انگلیسی فوتبالدوستان این کشور از همگروه شدن تیم ملی کشورشان با تیمی نظیر ایران استقبال می کنند.
کد خبر: ۶۲۱۹۱۵
تمایل انگلیسی ها برای همگروه شدن با ایران

سایت جام جم ورزشی- با توجه به آنکه قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2014 جمعه این هفته در برزیل برگزار خواهد شد، یک سایت انگلیسی به بررسی حریف‌های احتمالی سه شیر در آن پرداخت و از همگروهی انگلیس با ایران استقبال کرد.

شاگردان روی هاجسون پس از آنکه نتوانستند با امتیازهای بالایی در مرحله گروهی راهی جام جهانی شوند، این ترس وجود دارد که آنها با قرار نگرفتن در «سید» مناسب، با تیم‌های بزرگ در یک گروه قرار گرفته در ادامه دچار مشکل شوند.

در حال حاضر قرار گرفتن انگلیس با تیم‌های برزیل (میزبان)، اسپانیا و آلمان در یک گروه دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این موضوع بسیاری از انگلیسی‌ها را ناامید کرده است. همگروهی آنها با تیم‌های آمریکا، استرالیا و مکزیک چیزی نیست که هواداران آن را انتظار داشته باشند. همگروهی با نیجریه، قهرمان آفریقا و ساحل عاج می‌تواند گروه انگلیس را بسیار سخت‌تر کند.

با توجه به آنکه فرانسه هم با شکست دادن اوکراین در مرحله پلی آف موفق به حضور در جام جهانی شد و در «سید» سه قرار گرفته است، احتمال دارد با انگلیس در یک گروه قرار گرفته تا گروه مرگ تشکیل شود.

در مقابل، انگلیسی‌ها اگر با تیم‌هایی چون سوییس، الجزایر و ایران یا هندوراس همگروه شوند، در ساده‌ترین گروه قرار گرفته‌اند. اگر انگلیس با هلند و پرتغال همگروه نشود، در یکی از بهترین‌ گروه‌ها قرار گرفته است.

در جام‌های جهانی اخیر که انگلیس در گروه سختی هم قرار نگرفت، برای صعود به مرحله حذفی با مشکل روبه‌رو شده بود. تیم‌های آمریکا، الجزایر و اسلوونی در جام جهانی 2010 انگلیس را با مشکل‌های زیادی مواجه کرده و موجب شدند این تیم پس از آمریکا و با رسیدن به رتبه دوم راهی مرحله بعد شود.

انگلیس پس از سال 1966 موفق به کسب هیچ جامی نشده است. همه انگلیسی‌ها ترجیح می‌دهند تیم‌شان در گروهی ساده قرار گرفته تا با خیالی آسوده‌تر راهی مرحله بعد شوند. آنها می‌خواهند شانس‌هایشان برای قهرمانی در جام جهانی بالاتر برود.

بهترین گروه برای انگلیس:

سوییس، انگلیس، الجزایر، ایران

بدترین گروه برای انگلیس:

اسپانیا، انگلیس،‌ آمریکا، فرانسه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها