ادعای یک روزنامه اسپانیایی

ایران بهترین تیم آسیایی در جام جهانی 2014

یک روزنامه اسپانیایی در سایت ویژه خود نوشت که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برترین تیم آسیایی خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۲۸۳۷
ایران بهترین تیم آسیایی در جام جهانی 2014

سایت جام جم ورزشی- تیم ملی ایران چهارمین حضور خود در جام جهانی 2014 برزیل را تابستان آینده در مهد فوتبال جهان (برزیل ) تجربه خواهد کرد.

سایت اسپانیایی DIARIOVASCO با توصیف ایران به عنوان بهترین تیم آسیا نوشت: ایران در جام جهانی 2014 برزیل در فکر انجام کارهای بزر گی است.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران در رده بندی اخیر فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) موفق شد پس از سال 2005 برای اولین بار به عنوان بهترین تیم آسیا شناخته شود.به گزارش ایسنا آنها تابستان آینده در برزیل پس از هشت سال غیبت، چهارمین حضور خود را در جام جهانی تجربه خواهند کرد. آنها اکنون بهترین تیم آسیا هستند و با هدایت کارلوس کروش توانسته‌اند به تیمی خوب و قابل اطمینان تبدیل شوند. " شیرهای پارسی " با 12 امتیاز اختلاف نسبت به ژاپن بهترین تیم آسیا هستند. آنها در انتخابی جام جهانی توانستند تیم‌های بزرگی همچون کره جنوبی و ازبکستان را شکست دهند تا بلیت برزیل را اوکی کنند. امید اصلی تیم ملی ایران رضا قوچان نژاد است که در تیم استاندارد لیژ بلژیک بازی می‌کند. قوچان نژاد که موفق شده است در 10 بازی ملی هشت گل را به ثمر برساند ستاره تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی بود. از سوی دیگر جواد نکونام نامزد دریافت بهترین بازیکن آسیا در سال 2013 نیز از دیگر بازیکنان محوری تیم ملی ایران محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها