روی موج صدا

آوای نیمروز در رادیو تهران

برنامه «آوای نیمروز» امروز با موضوع مسابقه و ترانه‌های دفاع مقدس از رادیو تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۲۶۳

به گزارش جام‌جم، شنوندگان رادیو تهران ضمن این ‌که سرودهایی با مضامین بسیج و دفاع مقدس را از برنامه آوای نیمروز خواهند شنید، مسابقه‌ای هم به همین مناسبت برای آنها در نظر گرفته شده است.رضا قربانی، تهیه‌کننده و الهام شوقی، گوینده این برنامه هستند. علاقه‌مندان می‌توانند روی موج اف‌ام، ردیف 94 مگاهرتز شنونده این برنامه باشند.

«آخرین دعوت» از رادیو نمایش پخش می‌شود

پخش سریال تلویزیونی آخرین دعوت از امروز ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو نمایش آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، داستان این سریال درباره استاد دانشگاهی به نام یوسف زمانی‌فر است که نماینده سابق مجلس بوده و طی سفری کاری برای پیدا کردن اسنادی عازم زادگاهش در غرب کشور می‌شود، اما در حادثه‌ای دچار سانحه شده و بعد از به هوش آمدن در بیابان متوجه می‌شود به سال 60 هجری برگشته و سر از کوفه درمی‌آورد و واقعه عاشورا نیز در شرف وقوع است و... .

فرشاد آذرنیا، تهیه‌کنندگی و سردبیری و محسن بهرامی، گویندگی این برنامه را به‌عهده دارند. فرامرز قریبیان، حامد بهداد، الهام حمیدی، شهرام عبدلی و بهرام ابراهیمی از بازیگران «آخرین دعوت » هستند.برنامه‌های رادیو نمایش روی موج اف‌ام، ردیف 5‌/‌107 مگاهرتز قابل دریافت است.

آسیب‌شناسی شعر عاشورا در «ترنم» رادیو معارف

برنامه «ترنم» که امروز از رادیو معارف پخش می‌شود به‌آسیب‌شناسی شعر عاشورایی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، در برنامه «ترنم» با حضور محمدعلی مجاهدی دبیر شعر آیینی شکل و محتوای شعر عاشورایی، بایدها و نبایدهای آن، ریشه‌یابی آسیب‌های شعر عاشورایی، راهکارهای عملی مواجهه با آنها، پیامدهای این آسیب‌ها، ورود مفاهیم غیرارزشی در شعر عاشورایی، شعارزدگی و غلو پرداخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها